Accepterad Hampuspalm | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampuspalm

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879936174/

Ditt Hex-ID: 11000013f5b2463

Vad är din discord tagg? ullan rosgren#4940

Vem var det som bannade dig? Bennyb

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag betedde mig dåligt i en fight och dödade en utan anledning. Och jag ångrar verkligen det jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och körde runt med min bil runt om Marja-Lisas område. Då kom det upp 2 personer till mig och sa att jag skulle hoppa ur bilen, men det gjorde jag inte och jag körde där ifrån. Men lite senare så kom det och sa att dem skulle skjuta mig om jag inte hoppade ut. Men då körde jag därifrån, Senare typ ( 10 min ) så mötte jag dem vid Marja-Lisas. Då så såg jag att han sparkade på min NYA bil. Då så gjorde jag en dålig sak, jag slog honom. Han blev knockad, hans polare såg det och han slog mig en gång så jag blev knockad. Sen så när vi hade rest oss upp så såg jag att han gick emot mig, då slog jag honom en gång till för att jag visste att han skulle slå mig annars. Men då fick jag in ett slag i huvudet på honom, så han ramlade och sen så sparkade jag honom en gång i huvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, men det var inte med mening.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här tidigare. Men om v skulle säga att jag hade varit bannad här tidigare för tillexempel VDM. Så skulle jag kunna ta lärdom ifrån att inte bryta mot regler obviously, men jag skulle också kunna ta lärdom ifrån poliser om de stoppar mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sluta slå han, eller ringa polisen och bett de reda ut slagsmålet. Men jag skulle också kunna tänka efter och gå där ifrån. Jag ville säga förlåt till han men det blev inte så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska ha lite konsekvenstänk i det hela, innan man börjar något. Som tillexempel en fight. Men om man ska börja en fight ska man ha en anledning till det för annars är det RDM. Men jag har också lärt mig att man inte ska vara aggressiv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka