Accepterad Hampuspalm | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampuspalm

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879936174/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? HAMPUS#8297

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatloggning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en ambulans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en ambulans som stod utanför och ingen var där. Sedan så började det lagga rätt mycket så när jag krockade loggade jag ut. Ingen var fortfarande där så jag kände inte att jag behövde rollspela skadad, bestämde att logga ut eftersom att det inte var någon där, annars hade jag fått vänta tills det slutade lagga. Jag har haft för mig och tror fortfarande att det är så att man får ta exempelvis ambulanser ifall man kör där ingen är, vilket jag gjorde. Det var såklart dumt att jag gjorde det och kommer inte att göra om det. Brukar faktiskt köra lite mer seriöst rollspel än att ta en ambulans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och, eftersom att det inte var någon där så har jag för mig att man ändå får ta tjänstefordon. Eftersom att jag är lite kriminell så är de ju inte jättekonstigt att jag skulle göra nåt sånt men aja. Det är väl inte heller det helt optimala att ta en ambulans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var bannad innan så tror jag att det var för att inte kunde reglerna, efter det har jag kört på andra servrar och sedan lärt mig ännu mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle såklart inte tagit ambulansen. Skulle även kunnat stanna kvar och bli tagen av polisen eller nåt liknande men eftersom att de inte var där vet jag inte om de hade gått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte ta tjänstefordon och verkligen använda sunt förnuft vilket jag kommer göra eftersom att det har varit tråkigt att vara bannad från denna server. Planerade även på att bli whitelistad på denna så nu kommer det absolut inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka