Accepterad Hampuspalm | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampuspalm

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199200523503/

Ditt Hex-ID: 110000149ecd4ef

Vad är din discord tagg? -RSW#2185

Vem var det som bannade dig? @William07

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-02-20_181156482.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rpa som en 30 åring och jag hade ljus röst fast jag visste inte att det var en regel så att jag ber om ursäkt att det hände och att jag ska använda voice changer så att jag inte låter som en 13 åring som jag är irl

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och skulle köpa en rs3a av en kille och då så blev jag bannad helt plötsligt för att jag behövde röst efter karaktär men jag hade ju inte mörk röst så att jag blev bannad i 2 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig för att jag gjorde fel, för att jag visste inte att det var en regel jag hade inte en blekaste aning om det och så till nästa gång kommer jag använda voice changer när jag blir unbannad så att jag inte bryter mot samma regel igen att spela röst till min karaktär

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så har jag blivit perma bannad för anledning: . fast det är ju en felaktig ban om man bannar någon för: . så att jag har fått några mer temport avstängningar men dom har jag överklagat men denna bannen som jag har nu är en avstängning som jag har gjort och att det var fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle ha läst i forumet att det fanns en ny regel att läsa som jag inte visste om, så att jag ber om ursäkt och att jag inte visste om den regeln och nu så vet jag den efter min ban och jag kommer använda voice changer nu när jag rp'ar som en 30 åring eller äldre, så att jag har lärt mig att spela rösten efter sin karaktär

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska spela rösten efter sin karaktär om man rp'ar som en vusen eller ett litet barn så kan man använda voice changer istället, man jag har absolut lärt mig och läst den regeln nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut s ka inte hända!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka