Accepterad Hampuso04 | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampuso04

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198146005454/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Olofsson

Vad är ditt discord namn? Hampus#4397

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Kurt-Magnus Ragnarsson är en kille på 30år som tidigare levt i en liten byhåla i Lappland. Där har han bott med sin familj hela sitt liv och hjälpt sin far på Skrot firman "Ragnarssons Bilskrot" där ifrån har han fått ett stort bil intresse som har gjort att han fått lov att flytta till en annan stad "Unive" och tänkt söka jobb som bilmekaniker. Kurt är en väldigt positiv och vänlig person som gärna vill bjuda på sig själv. Han är inte ett dugg blyg så att träffa nytt folk kommer nog inte vara nå problem. Hans syfte i staden är att försöka få jobb på Mekonomen och sedan försöka starta upp nått eget företag inom bilindustrin. Kurts positiva egenskaper måste vara att han är väldigt öppen och trevlig. Han gillar även att lära känna nytt folk. Det negativa måste vara att han är såpass pratglad att folk kan se han som jobbig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på en server med bra spelar bas och bra rp, har spelat på den nu ett tag och kikat runt och kört lite och tycker den är väldigt bra, vill kunna komma in i ett stort commuinity med bra och roliga spelare som man kan lägga ned många timmar med att ha roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt rolig server med bra spelar bas unika scripts och sjukt roliga spelare som sitter och spelar på den hela tiden.

Hur hittade du Unive? började med att min vän maria spelade på den som senare tipsade mig om att den var väldigt bra och rolig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, rollspel för mig är att man ska ah så kul som möjligt och köra som om det var i verkligheten, och att alltid lära mig saker att bli bättre på och ha kul på

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul som möjligt och att utveckla mig inom rpn och skaffa fler vänner att kunna ha roligt med inom rpn, samt att delta i så mycket grejor som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka