Nekad Hampushallberg | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampushallberg

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Hampus Hallberg

Vad heter du på discord? Hallberg99

Hur gammal är du? 24

Hur länge har du spelat på Unive? 500h

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Aktiviteten, RP nivån. Tillvägagångs sättet jag kommer använda är samma som med räddningstjänsten i nuläget. Få upp aktiviteten genom att folk ska lära känna varandra både IG och även utanför. Detta är något den kriminella RP:n i dagens läge har. Men inte så mycket på den lagliga sidan av servern. RTJ byggdes upp genom att alla lär känna varandra genom discord kravet för nyanställda. (RTJ Har inget discord krav när man är över LIA men endå flockas majoriteten av anställda in i discord varje dag för att snacka skit och bara umgås.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som meko på en karaktär för längesen

Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar per dag i snitt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Du är ju med i gäng kommer du verkligen ha tiden till att vara Chef?

Gänget är inget hinder för att fokusera på meko. Iallfall inte enligt mig. Sökt denna positionen en gång tidigare men han inte ta min intervju (satt o vänta på intervjun när någon annan blev godkänd). Har redan plan på vad jag anser behöver fixas inom detta jobb för att få upp aktiviteten. Sen om det inte håller är en annan sak. Men jag har tipsat varenda meko chef om vad som enligt mig behöver göras men det har inte varit intressant att lyssna. Och nu är vi här igen. Förstår självklart om ni anser att vara med i ett gäng är en dealbreaker.

Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka