Accepterad Hampushallberg | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampushallberg

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hallbergcs/

Ditt Hex-ID: steam:11000010da5518a

Vad är din discord tagg? hallberg99

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har utnyttjat en bugg för pengar på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade utfört ett par uppdrag på en och tjänat pengar via leveranser. (bugg) Jag aktivt valde att använda denna buggen. Blev dock bannad när jag inte var ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var korrekt. Jag har utnyttjat denna buggen i ett par veckor framförallt för att kunna fokusera på att rpa och inte behöva grinda pengar för det är pisstråkigt. Kommer helt enkelt aldrig göra om detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad legitimt finns en ban som ligger men den var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ångrar mig något enormt skulle rapporterat in buggen istället för att utnyttja den själv. Tyvärr så var en stor andledning till att jag utnyttjat den att ekonomin på servern har varit ganska fucked.
dock så bidrog nog denna buggen till problemet då det troligtvis funnits rätt så många som utnyttjat den.
Jag ber om ursäkt till min del av att ha fuckat upp serverns ekonomi för jag har självklart varit en faktor till det förstår jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer definitvt göra annorlunda hittar jag buggar så kommer jag rapportera dom direkt till staff via support eller ticket.
Har rapporterat en liknande bugg innan men då inte så många fick åtgärder den gången som hade utfört den så kände jag att det kvittade rätt så mycket. Dock så kommer jag definitvt aldrig göra om något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? helt klart förstått det.

Senast ändrad:
Släpper in dig mot karaktärswipe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka