Accepterad Hampushallberg | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampushallberg

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Hallberg

Vad heter du på discord? hallberg99

Ange ditt födelsedatum 8 April 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. 17-24 vardagar. Detta stämmer inte riktigt helt alltid men för det allra mesta så brukar ja vara aktiv på unive mellan dessa tider.
17-03 på helger. kan tillägga att jag har mer tid att lägga på servern men man känner sig så ensam när de är under 50 pers på servern tycker jag :P

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 9 Juli 2022 typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hjälpa till och hålla reda på servern. Utan noclip eller liknande. Utan du spelar som vanligt och om du stöter på en spelare som är ett problem så kan du varna + banna/kicka på plats. Självklart genom att dokumentera bevis på varje ban/kick man gör.
Detta ska göras med hjälp av toggleid och bodycam/medal.tv.
Viktiga är att aldrig banna/kicka en spelare mitt i ett scenario utan alltid vänta till scenariot är över.
Mer eller mindre är det väl vad servervaktens jobb är att helt enkelt vakta reglerna på servern lite extra ijämförelse vis med vad en normal spelare kan göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Helt ärligt för att jag börjat bli irreterad på folk som kör i 300+ mitt i centrum och krockar och sen fortsätter som om inget hänt.
Detta är ett exempel bara. Även så händer det ju att man ser rdm/vdm mitt på gatan utan andledning.
Sen folk som inte kör med fearrp till exempel är också ngt som stör mig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse.
Korruption kan förekomma genom att man låter till exempel en kompis slippa undan ban bara för att det är en kompis.
Abuse är till exempel att man kickar/bannar en person bara för att man inte tycker om den till exempel.
Kan även vara att du utnyttjar dina högre rättigheter för egen vinst.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka