Nekad Hampusft | Chef-jobb ansökan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampusft

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Hampus

Vad heter du på discord? Hampus#6020

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom mina stora idéer om Unicorn, jag tycker att Unicorn har stor potential och kan komma väldigt långt om det bara är rätt ägare som sköter det rätt, jag skulle för det första försöka göra större evenemang och fester, för tillfället är det även inte ofta de har öppet så det är inte jätte många anställda och inte så många som vill jobba där men om jag skulle bli chef så skulle jag direkt höja aktiviteten och öppettiderna och börja anställa personer som är bra på sitt jobb och har hög jobb moral. Jag vill att om en person vill ut och festa och ha roligt att det första de kommer att tänka på är att åka till Unicorn och festa med sina kompisar och ha roligt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har kanske inte världens bästa erfarenheter inom jobbet men jag vet vad som krävs och behövs, jag har jobbat på The Palace när det fanns och sedan även Bahama Mamas och det är väll de nattklubbarna jag har jobbat på.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv ofta
4 timmar per dag med pauser.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, älskar denna server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka