Inaktuell Hampusft | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampusft

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? Hampus#6020

Vad är ditt hexid? steam:110000147a210c4

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig då jag känner det är en sak som intresserar mig, jag vill kunna justera vilka som blir medlem på servern då det är ett stort ansvar med stora bördor, jag vill kunna utse personer som är rätt för just att kunna följa reglerna och göra sitt bästa för unive och för att alla ska ha kul. Ibland ser man att det är medlemmar som lallar och så ska det ej vara, om man är medlem då ska man kunna reglerna och följa dem, jag går för kvalite inte kvantitet. Jag har varit medlemskaps ansvarig tidigare och då var det väldigt roligt fast för tillfället hade jag mycket att göra i verkligheten så det funkade inte då jag inte kunde vara online så ofta som det behövdes.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag är en driven person som vill se det bästa för servern och göra det så bra som möjligt, jag vill även kunna göra folk glada genom att godkänna dem på deras ansökan. Jag som person är även viljestark och kan fatta svåra beslut så om det är en dålig ansökan då nekar jag och skriver vad som behövs förbättras.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra med en otrolig respekt och en bra ton, om man drar in någon i intervju rummet så ska man vara väldigt trevlig och göra så de förstår alla frågor och att de känner sig välkomnad. Man kan egentligen säga att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive ska inte vara en liten grej, om man ser att man blir vidare eller godkänd så ska man bli jätte glad och känna sig hedrar för att kunna vara med i vårat fina community, det ska vara en stor grej att kunna bli medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna framförallt alla grundregler fast de andra reglerna lär man sig oftast längst med vägen om man rpar, som medlem ska du kunna veta vad som är rätt och vad som är fel och om man ska göra något eller inte, de ska vara lite kompetenta så de förstår vad det innebär och vad de måste göra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskaps ansvarig är ett stort ansvar då medlemmarna på unive är ju det viktigaste vi har, eftersom jag sköter vilka som ska bli medlemar så har jag är väldigt stort ansvar. Jag ska även göra så att personen känner sig speciell och att den verkligen förtjänar just medlem.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser ut som följande: Måndagar: 15:00 till 22:00 Tisdagar: 15:30 till 22:30 Onsdagar: 15:00 till 22:30 Torsdagar 15:00 till 22:30 Fredagar: 14:30 till 23:30 Lördagar: 13:00 till 23:00 Söndagar 13:00 till 22:30 Sedan är det ju såklart annorlunda på lov osv

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill bara se unive växa på ett bra sätt och skulle gärna vilja vara med och göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka