Nekad Hampus72 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus72

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? sigma

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Hampus är en kille på 22 år. Hans etnicitet är svensk. Han är uppväxt i Stockholm med sina föräldrar, uner sin uppväxt som barn hade han det väldigt tufft för att hans familj vart och dom bråkade oftast om små saker Han hade en dröm och det var att bli rapp artist.
och göra musik som han tidigt skulle ångra för att han blev mobbad både i skolan men också utnaför. Men sen när han börja högstadiet så vände allting när han fick sitt första skivkontrakt och då blev alla avundsjuka och alla som hade mobbat ville bli hans vän men han struntade i det. Sen när han gick ut skolan så hände det besarra hans mamma skulle dö i en överdos och det var då han började rappa om känslor i stället för att rappa om droger och vapen och då han sig ut från det kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ha långa och realistiska scenarion och samt kunna ha det kul och eventuellt kunna hjälpa folk med frågor och brott. Att folk ska och kanske kunna komma med idéer som kan göra servern bättre och mer realistisk och vara en god medborgare och att vara hjälpsam och arbets villig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis om jag gör ett brott och sedan blir jagad av polisen och dom tar mig så ska jag fortfarande vara sammarbeta så att själva scenriot forfarande var kul för båda motpartnerna trotts att jag inte vann scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan ge tre exempel första är RDM vilke innebär att jag inte kan döda en annan utan ett bakomliggande scenario eller annledning och det andra VDM att man inte kan döda eller köra på någon med hjälp av min bil och det tredje är copbait till exempel om jag kör framför en polisbil och börjar göra donuts med min bil för att tillkalla deras uppmärksamhet och detta är alltså inte tillåtet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Intye så länge spelat på unive i typ 5 dagar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Kunde inter reglerna. Plugga på och försök igen när du kan dom.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka