Nekad Hampus69 | Medlem ansökning [A255Z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Esping

Icke Medlem
Meddelanden
459
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? Esping_Epa

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 1998

Berätta om din karaktär. Jag heter Hampus Nilsson snart 25 år gammal jag tycker om att umgås med vänner. Jag gillar också bilar, jag har varit på ganska många bilträffar i mitt liv. När jag var ung hade jag en fin moped som var svart. Jag och mina kompisar åkte runt med varandra på mopparna, men sen behövde jag flytta vid 17 års ålder och tappade kontakten med de. Saknar de lite ibland men idag har jag nya vänner. De var lite om mitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jobba som tillexempel taxichaufför eller i någon butik.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag förstår tyvär inte vad ni menar med "motpartens vinst i ett scenario"

Hur hittade du Unive? De var några kompisar som rekommenderade servern.

Nekad. Vill att du ska kunna utveckla alla svar utförligt, samt med frågan ”Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?” Det menas liksom att man inte behöver vinna ett scenario hela tiden för att den ena parten ska ha kul eller liknande. Det är ett regelbrott som blandas då in i powergaming då man bara strävar efter vinna och aldrig ha kul för bägge sidorna.

Tillbaka