Nekad Hampus69 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esping

Icke Medlem
Meddelanden
459
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? alwin

Vad heter du på discord? Esping#0629

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela väldig mycket börjar oftast spela runt 3 då jag slutar halv 3 sen när jag kommer hem brukar jag ta en macka och sätta mig vid datorn och spela sen spelar jag till typ tio elva på kvällen. Så det blir några timmar per dag är det helg brukar jag börja spela vid typ 1 på dagen sen sitter jag oftast till cirka halv 4 på natten om jag inte ska göra något annat som jag sällan gör så det blir en hel del spelande.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på unive i lite mer än en månad och tycket det är jätteroligt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag är bannad nu på unive tills på måndag så kan inte gå ingame men har varit bannad 5 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppdrag att hjälpa alla staffs och se till att folk inte bryter mot några regler man spelar som en helt vanlig person men man kan kicka och svbanna folk om en kille typ tar min bil och tjuvkopplar samtidigt som jag ber han hoppa ut då när jag bett han flera gånger kan jag kicka han och tillexempel skriva sluta lalla elr så får han bann med anledningen sunt förnuft.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag bokstavligt talat hatar när folk lallar och jag har mött folk som lallar sönder tillexempel om man rånar en kille och ber han hoppa in i bilen han hoppar in i bilen och man kör han till ett parkerings hus typ där ingen ser och så ber man personen gå ut ur bilen men han sitter kvar man skriver /me drar ut men han går inte ut och säger jag har bälte och bara allmänt bara lallar sen kanske man skriver /me tar av bälte och drar aggresivt ut så säger han men jag sitter ju kvar här du har inte dragit ut mig då blir man så irreterad och det är sånna folk jag vill ska lära sig rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man använder sin makt för privat vinnst. Tillexempel om man jobbar på mekonomen så tar man ut pengar från kassan och använder till eget bruk elr kanske lagar sin egna bil när man inte är i tjänst.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top