Nekad hampus1337 | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampus1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus henriksson

Vad är ditt discord namn? hampus

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 1997

Berätta om din karaktär. Ditt svar:
Håkan Brolin 32år gammal en snäll och trevlig kille som flyttat från en annan stad. Håkan var tidigare sjukvårdare som han trivdes bra som, och var även biträdande regionchef.
Håkan är intresserad av att hjälpa andra människor och har även ett bil å båt intresse. Håkan tycker om att vara på gymmet och vara vid havet han känner att havet är hans fristad. Håkan tycker om att vara ute i båt och fiska.
Håkan har haft en lugn uppväxt i en liten stad, gick så där i skolan håkan blev bort adopterad som liten han fick även veta i äldre år att han har en bror som han nu letar efter
Håkan är en känslomässig person han bryr sig om andra människor. Han blir väldigt sällan arg men när han väl blir arg så ska man gå åt sidan men stubinen är lång. Något som gör honom arg är när människor behandlar andra dåligt och respektlöst. Håkan har blivit utnyttjad av vänner innan i livet därför flytta han till en ny stad för att försöka börja om sitt liv skaffa jobb vänner mm men såren finns fortfarande kvar.
Som liten var Håkan lite tillbaka dragen med några vänner men dom svek honom
Nu i staden kommer Håkan att söka jobb som mekaniker eller vad som kan erbjudas
Håkan är intresserad av all slags jobb han vill som sagt skaffa sig ett jobb och starta om livet och finna sin bror som han aldrig träffat
Hur skiljer sig din karaktär ifrån dig IRL?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ditt svar: använda sig av rdm vdm och strunta i suntförnuft man får inte vara oseriös då de blir tråkigt för andra spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motståndarens vinst i ett scenario innebär att inte bara fokusera på att man själv ska vinna allt hela tiden, att man jobbar lite för att även den som man vill motsattsen till också har en chans att vinna t.ex en skottlossning eller förhandling.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. RDM betyder att man inte får döda en annan person utan någon bakomliggande handling. COPBAIT betyder att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. FEARRP betyder att man ska värna om sitt liv. Precis som i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Absolut. jag har spelat mycket rp innan då jag tycker det är extremt kul. Jag har spelat i snart 1,5år så lite erfarenhat har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tycker jag fått med det mesta.

Nekad, vill att du ändrar och förbättrar ditt svar på 5:e frågan. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka