Nekad hampus1111 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampus1111

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Micke nordli

Vad är ditt discord namn? nordens.

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 1987

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en goe och trevlig kille vid namn ivan, han är 35 år och har många vänner och försöker att skaffa fler. Han har ett stort intresse för bilar och drömmer om att få köpa en riktigt fin bil tex en Ferrari eller någon annan stylad bil. Men någon dag kommer han slippa kör runt i en gammal Volvo nu. Han drömmer om att han ska kunna använda blocket för då skulle det bli lättare att upp nå hans dröm. Sen så har han en till dröm men den kommer nog ta ett tag att fram komma och det är att få en anställning på sjukvården då han gick vård och omsorgs linjen på gymnasiet och hade väldigt höga betyg! Min karaktär är helt enkelt en enkel man som vill äga en fin bil och ha ett trevligt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med ett glatt skratt och många online timmar. Samt att jag kommer sköta mitt rolspel väldigt snyggt, inte göra massa fail rp grejer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det är så många trevliga människor på serven och att det finns ett stort bil intresse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Spelade mycket förr då servern hette multistaden :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Att ha roligt och att ha en fin bil, och förmodligen få jobb på nått roligt jobb.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är rolig och kommer ha bra rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka