- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/REeeeeasx/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tjo mannen
Vad är din discord tagg? Kärnkraft#1236
Vem var det som bannade dig? Oliwer070
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jadu jävligt bra fråga
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Oliwer bannade flera från servern för att folk slog varanda och min kompis danne slog inte ens nån men han blev bannad för ingenting. så jag sa oliwers namn 1 gång ingame för att fråga vad som händer men blev bannad direkt när jag sa oliwer (samt att han heter oliwer ingame också XD). Men tycker att detta är jävligt fel, för jag gjode en ticket i dc men efter den blev jag bannad förmodligen av oliwer.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig. skulle fått en varning
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev felaktigt bannad då också blev bannad för moddare men hade tagit ett jet plane på mili base. blev unbannad direkt dock.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså inget.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej tycker det va idiotiskt
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tjo mannen
Vad är din discord tagg? Kärnkraft#1236
Vem var det som bannade dig? Oliwer070
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jadu jävligt bra fråga
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Oliwer bannade flera från servern för att folk slog varanda och min kompis danne slog inte ens nån men han blev bannad för ingenting. så jag sa oliwers namn 1 gång ingame för att fråga vad som händer men blev bannad direkt när jag sa oliwer (samt att han heter oliwer ingame också XD). Men tycker att detta är jävligt fel, för jag gjode en ticket i dc men efter den blev jag bannad förmodligen av oliwer.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig. skulle fått en varning
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev felaktigt bannad då också blev bannad för moddare men hade tagit ett jet plane på mili base. blev unbannad direkt dock.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså inget.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej tycker det va idiotiskt
Har du läst våra regler? Ja