Nekad Hampus0617 | Chef-jobb ansökan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus0617

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef Lasses

Vad heter du IRL? Hampus

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 98 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för jag tycker det är roligt att rpa på lasses och att jobba där. Jag kommer göra så att folk kan få jobba på lassses och att ekonomin kommer igång igen och göra så att det finns flera som är i tjänst på lasses.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Bilfirman i stan och jag jobbar på Lasses jag har jobbat på lasses i snart 2 veckor och jag kan mycket om alla system på lasses hur man t.ex skickar en faktura., säljer en MC till kunden, köper in Mc mm. Innan dess jobbade jag på Marja-lisas och jag har sålt mycket billar där också.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 25 år gammal och han heter Bengt Larsson och han tycker om att jobba med motorcyklar och att jobba med bilar över lag. Han är en trevlig man som inte blir arg han är ödmjuk och han är snäll. När han var i typ 15 års åldern så fick han följa med sin pappa till bilfirman som hans pappa jobbade på så han har haft intresset om att jobba med människor sen har var med sin pappa på bilfirman

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne näst in till varje dag om jag kan men annars så kommer jag att vara inne mellan kl 15:00 till 21:00 på vardagarna och på helgerna så kommer jag att vara inne mellan kl 13:00-22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle stanna kvar på servern om jag inte blev chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka