Nekad Hampus0116 | Medlem ansökning[dante_skiss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus0116

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Hampe

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Svensson och Han är väldigt väldigt intresserad av bilar och att jobba. Hans bakgrund har varit väldigt tufft för hans föräldrar stack när han var fyra år gammal sen så kom Han till en fosterfamilj som var bra och tog hand om Peter Svensson och sen så flyttade han och då bestämde han sig för att ta tag i sitt Liv för innan han flyttade så hade han det tufft med fosterfamiljen han var ute på nätterna och håll det på med olagliga grejer och knarkare men Sen så fick han hjälp med att Sluta med att knark och vara kriminell. Nu vill han hjälpa andra som har det tufft i livet och skaffa vänner som är snälla. Peter Svensson är en person som bryr sig om andra och jobbar lite för mycket i ibland när han Verkligen gillar sitt jobb då satsar han på det. Peter Svensson har astma och kan få svårt att andas i bland men det börjar gå över nu när han är 26 år gammal. Peter Svensson hade Han fått barn så hade han tagit hand om
Dom som hans föräldrar inte gjorde med han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är rolig och jag kör RP som att det var i verkligheten

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag är med i ett bakrån med några andra och vi måste fly då hade jag tagit smällen så att mina kompisar kan fly där i från

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ett exempel copbait. Copbit innebär när du försöker få en polis uppmärksamhet. Random deatnmatcn Innebär att du dödar eller slår någon utan Giltig bakgrund

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på en annan server innan och jag följde alla regler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tar rp på allvar

Nekad.
Anledning:
utveckla frågan Vad kan du bidra med till serverns RP? samt Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka