Nekad Hampus0116 | Medlem ansökning [coosmoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus0116

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Olsson

Vad är ditt discord namn? Hampe

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter svensson 22år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snälla rolig och spontan.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När Peter Svensson kom till stan sa han ont om pengar och inga bilar han var tvungen springa till jobbet varje dag men när jag träffade en kompis så fick jag mer pengar och nu slipper jag gå till jobbet varje dag jag kör inte bilar och kan leva bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka mitt bästa för att det ska bli så bra rp som möjligt för mig och för andra så att det blir kul

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att man inte ska vinna varenda scenario så att det blir kul för båda parter annars så spelar man mot powergamig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har kört på någon gång så att den dog och då blev jag bannad i 1 timme sen så ångrade jag så att jag inte kommer göra om det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får till exempel inte använda en bil som ett vapen till exempel att man får inte köra ihjäl någon för det heter weekend Death match. Sen får man inte bara gå fram och döda någon utan bakgrund så får man inte söka efter polisens uppmärksamhet av till exempel inte om polisen har stan stannar på ett rödljus så får man inte bara bränna förbi så att de jaga

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska göra mitt bästa för ska bli roligt

Hej @Hampus0116

Jag vill att du skriver om frågan Vad kan du bidra med till serverns RP

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning: Ej utvecklat fråga.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka