Hampus Tarkkinen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198968288720
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Tarkkinen
Vad är ditt discord namn? hampedamannen#9719
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2005
Berätta om din karaktär. han ska heta bengt-olof svensson han är 25 och gillar att köra volvo. han är född i sverige och hanns pappa heter sven svensson och hanns mamma birgit olsson. dom är 55 år båda två. han hatar folk som kör som idioter och sådana som inte har något vett i skallen. men han saknar sin kärlek som heter victoria och därför gråter han på nätterna innan han ska sova.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har kört rp i 333 timmar och jag vet reglerna jag kommer även att ge er bra rp
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att den verkar bra och många som spelar på den
Hur hittade du Multistaden? när jag letade efter en bra server
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och träffa nytt folk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Tarkkinen
Vad är ditt discord namn? hampedamannen#9719
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2005
Berätta om din karaktär. han ska heta bengt-olof svensson han är 25 och gillar att köra volvo. han är född i sverige och hanns pappa heter sven svensson och hanns mamma birgit olsson. dom är 55 år båda två. han hatar folk som kör som idioter och sådana som inte har något vett i skallen. men han saknar sin kärlek som heter victoria och därför gråter han på nätterna innan han ska sova.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har kört rp i 333 timmar och jag vet reglerna jag kommer även att ge er bra rp
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att den verkar bra och många som spelar på den
Hur hittade du Multistaden? när jag letade efter en bra server
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och träffa nytt folk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej