Nekad hampus.ritzen | Chef-jobb ansökan [Jaakoob10]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 13226
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 13226

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bäckhäst Luxury Cars

Vad heter du IRL? Hampus

Vad heter du på discord? ritzenaren

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Ja jag har ju haft några få pauser. men jag började spela 2020 nån gång där, sen har det blivit några pauser som sagt men nu har jag varit inne och rpat som mokenomen anställd i typ 2 veckor så jag skulle vilja testa på något nytt, har inte varit chef på nån bil försäljning innan så skulle verkligen vilja testa på det

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att Anställa spelare med mycket aktivitet, och jag kommer se till att dem som är anställda gör sitt jobb och inget annat, jag kommer också anställa mycket folk som har en bra rp nivå och vissar mig att dem är duktiga på jobbet och vissa mig att dem har mycket aktivitet. Jag kommer kunna utveckla bäck häst på ett bra sätt genom att få mina anställda känna sig trygga på jobbet. Jag kommer se till att mina sntällda tycker det är roligt att jobba och se till att allt går till rätt och att dem har en bra rp nivå. Jag kommer kunna utveckla bäck häst mycket genom att kanske köra nåt event med folk på servern, allstå med det menar jag att man kanske kan köra nåt race och man vinner nån bil, och med hjälp av det eventet vill jag vissa att jag är en bra chef och vill vissa att bäck häst har en bra chef och att mycket folk vill bli anställda där. Sen såklart ska jag se till att alla mina anställda har en bra rp nivå och att mina anställda har en bra kund bemötning och att dem ska vara trevliga mot mina kunder. Jag hade utvecklat bäck häst mycket det kan jag säga. Jag kommer kunna ta återgärder när det behövs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarnheter av att vara just chef men jag har ju varit boss över många gäng på unive så jag har erfarnhter av att ta ställning. Jag jobbar som sagt på mekonomen och jag har erfarnheter från det och jag kommer kunna lära mig riktigt snabbt och jag kan garantera att jag har mycket att lära mig inom jobbet men det kommer jag lära mig på noll tid.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara mycket aktiv.
måndag 16-01
tisdag 16-01
onsdag 17-01
torsdag 14:30-00
Fredag 16-05
Lördag 12-05
söndag 12-00
Det kommer ju variera mycket beroende vad jag ska göra om dagarna men jag kommer kunna vara aktiv minst 5 timmar om dagen så aktivitet är inget problem

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Nekad, Du måste ha varit medlem i 1 månad innan du ansöker till chef position.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka