Nekad hampus.ritzen | Ban Överklagan - Emil!

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 13226
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 13226

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7824587278352/

Ditt Hex-ID: 1100001452375f6

Vad är din discord tagg? Ritzenaren

Vem var det som bannade dig? Emil!

Bild på banmeddelande: Unive ban 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag inte värna om mitt liv och det var fel av mig och jag sak tänka på det nästa gång tro mig jag sak det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hämta en polare, sen ser jag några komma in med en helikopter, sen ser jag dem dra vapen och råna olika grabba, Jag börjar gå mot min bil för att försöka undvika dem, men han kom springandes och drog vapen, sen så ja jag hållde inte upp händerna för att han inte riktade först, sen när han riktade så tog jag upp sen tog han ner pistolen sen tog jag ner händerna, sen så tog han upp pistolen igen och då tog jag upp händerna, men jag värnade inte om mitt liv som va dumt utav mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom det var jag som inte värnade om mitt liv. Så ja det va jag som gjorde ett misstag så jag har lärt mig att jag inte ska göra så igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de va förmodligen när jag va nybörjare på rp och fattade inte ett skit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat värna om mitt liv och inte bara stå där. Så jag vet att jag gjort fel och det kommer inte ske igen, och jag har lärt mig eftersom jag har blivit bannad, så det kommer inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta rpn mer seriost och det kommer inte ske igen så det är inget ni staffs behöver oroa över, kan jag få en chans till, jag vill in oc rpa igen och ha kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka