D
Deleted member 13226
Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus
Vad heter du på discord? Ritzenaren#5425
Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar:16:00-23:00
Tistagar:16:00-23:00
Onsdagar:16:00-23:00
Torsdagar:16:00-23:00
Fredagar:14:30-05:00
Lördagar:14.00-06:00
Söndagar:15:00-00:00
Det är tiderna jag kommer att vara aktiv på
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ja asså jag va ju bannad på dc för inte så länge sedan men jag har ju cvarit sv innan så jag komemr defenetift klara av det, sen gick jag med formuet 31 januari 2021 på mitt andra forums konto
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inte så många det mesta har varit felaktiga och vissa va när jag va ny till rp och inte fatta ett skit
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag kan mycket om hur man är servervakt i och med att jag har kört på servern väldgt länge kan även många kommands. Jag ska kicka folk som bryter mot reglerna så vi slipper alla lallare så att unive kan bli en rolig och bra server. Jag ska behandla alla lika och direkt inte kicka en icke medlem för det minsta lilla. Hjälper man servern så har vi inga lallare och det kan ju också göra att unive får fler spelare eftersom folk ger reklam och säger att man ska spela på servern för det e inga lallare och dom har bra staffs. Jag ska göra allt jag kan för att få servern så trygg och bra som möjligt. Men sedan också att jag älskar denna servern och vill göra den till en mycket bättre plats eftersom jag ser väldigt ofta folk som ooc och lallar runt. Brukar se flera flera folk i servern varje dag som använder /sme och /me fel och att folk ooc och att folk har osynliga kläder eller kläder man inte får ha. Det e lite tråkigt att se men jag brukar oftast skriva i ooc chatt, jag kolla också upp deras id ibland och skriver en rapport till staffs men hade jag varit server vakt hade jag kunnat kicka dom och säga till att byta kläder eller deras /sme /me eller ooc.
Varför vill du bli servervakt på servern? Ja för att jag är lätt att lära, och jag slutar aldrig lära mig. Jag kan också säga att jag kommer och jag vill bidra till servern för att göra det lättare för mods och support. Jag vill bidra med min RP -nivå och även förbättra andras. Och då så skulle jag kunna hjälpa med att om dom gör fel så får dom en "kick" o då kan man säga vad dom gör fel då så kommer dom nog tänka till att (jaha jag får inte göra för att om jag gör det igen så kanske det blir en ban) och då så har jag tillexempel hjälp någon att inte göra om saken och då för att uppnå den höga RP -nivån på servern som jag tror är möjlig måste vi samarbeta. Därför är det viktigt att lära andra spelare och hjälpa dem att utvecklas. Jag vill helt enkelt öka allas rp nivå! och låta dem utvecklas bättre och bättre.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja en grej hur man kan abusa det är ju om man förstör ett scenario tex ett krim scenario och det skjuts och en kille dör och då ressar jag tex det är en grej som är abuse tex, sen finns det ju många andra saker, men skulle säga mest att det kan förekomma att man ressar i skottlossning eller liknande
Vad heter du på discord? Ritzenaren#5425
Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar:16:00-23:00
Tistagar:16:00-23:00
Onsdagar:16:00-23:00
Torsdagar:16:00-23:00
Fredagar:14:30-05:00
Lördagar:14.00-06:00
Söndagar:15:00-00:00
Det är tiderna jag kommer att vara aktiv på
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ja asså jag va ju bannad på dc för inte så länge sedan men jag har ju cvarit sv innan så jag komemr defenetift klara av det, sen gick jag med formuet 31 januari 2021 på mitt andra forums konto
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inte så många det mesta har varit felaktiga och vissa va när jag va ny till rp och inte fatta ett skit
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag kan mycket om hur man är servervakt i och med att jag har kört på servern väldgt länge kan även många kommands. Jag ska kicka folk som bryter mot reglerna så vi slipper alla lallare så att unive kan bli en rolig och bra server. Jag ska behandla alla lika och direkt inte kicka en icke medlem för det minsta lilla. Hjälper man servern så har vi inga lallare och det kan ju också göra att unive får fler spelare eftersom folk ger reklam och säger att man ska spela på servern för det e inga lallare och dom har bra staffs. Jag ska göra allt jag kan för att få servern så trygg och bra som möjligt. Men sedan också att jag älskar denna servern och vill göra den till en mycket bättre plats eftersom jag ser väldigt ofta folk som ooc och lallar runt. Brukar se flera flera folk i servern varje dag som använder /sme och /me fel och att folk ooc och att folk har osynliga kläder eller kläder man inte får ha. Det e lite tråkigt att se men jag brukar oftast skriva i ooc chatt, jag kolla också upp deras id ibland och skriver en rapport till staffs men hade jag varit server vakt hade jag kunnat kicka dom och säga till att byta kläder eller deras /sme /me eller ooc.
Varför vill du bli servervakt på servern? Ja för att jag är lätt att lära, och jag slutar aldrig lära mig. Jag kan också säga att jag kommer och jag vill bidra till servern för att göra det lättare för mods och support. Jag vill bidra med min RP -nivå och även förbättra andras. Och då så skulle jag kunna hjälpa med att om dom gör fel så får dom en "kick" o då kan man säga vad dom gör fel då så kommer dom nog tänka till att (jaha jag får inte göra för att om jag gör det igen så kanske det blir en ban) och då så har jag tillexempel hjälp någon att inte göra om saken och då för att uppnå den höga RP -nivån på servern som jag tror är möjlig måste vi samarbeta. Därför är det viktigt att lära andra spelare och hjälpa dem att utvecklas. Jag vill helt enkelt öka allas rp nivå! och låta dem utvecklas bättre och bättre.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja en grej hur man kan abusa det är ju om man förstör ett scenario tex ett krim scenario och det skjuts och en kille dör och då ressar jag tex det är en grej som är abuse tex, sen finns det ju många andra saker, men skulle säga mest att det kan förekomma att man ressar i skottlossning eller liknande