Nekad Hampus Nilsson | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hampus36/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Nilsson

Vad är ditt discord namn? MILK_Malfoy#7124

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hampus Nilsson och bor i staden unive, han har några vänner som han tycker om att hänga med och hans största intresse är att köra bil med hans vänner. Det största problemet är att hans bil går sönder ganska ofta och när han behöver den fixad så finns det ingen som jobbar just då, så Hampus har börjat sneglat på att jobba som mekaniker så att han kan laga sin men även andras bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna bidra med en god verksamhet och hjälpa folk med sina bilar, Jag ser ofta bilar som är trasiga eller som rycker på piren och man frågar sig ofta varför det inte är någon som lagar bilarna, och därför borde jag bli medlem på servern så att jag kan börja jobba på falck eller mekonomen så att jag kan fixa bilarna och hjälpa folket runt på unive servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa folk med att laga deras bilar eftersom det är mitt drömjobb

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ska inte försöka vinna i varenda scenario jag hamnar i

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om unive som första servern på fiveM.

Nekad utveckla och omformulera frågan Vad kan du bidra med till serverns RP? Ansök igen efter 24H

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka