Nekad Hampus Nilsson | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hampus36/

Ditt Hex-ID: 11000013e981e07

Vad är din discord tagg? Sven-Erik Ivar Marklund#7124

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? MASS RDM PÅ PIREN

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? flera personer har blivit dödad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade inte kört på flera dagar och när jag skulle spela på servern var jag bannad, efter det gjorde jag aldrig en ban överklagan för att jag hade skola och hade inte tid att spela på servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja i mitt perspektiv är det en felaktig ban efter som att jag inte har dödat personer på piren, men i erat perspektiv så är det ju "jag" som gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har dödat personer förut och jag har erkänt för dem för att det är fel men jag har faktist inte dödat personer på piren, jag har kört över folk och slagit folk men jag har aldrig dödat flera personer på piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag kunde ha kontaktat Staffs direkt och försökt reda ut vad som hade hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att man ska inte döda folk utan tillåtelse och krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka