Nekad Hampus | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hampus07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198928853069/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Hampus#8198

Vad är ditt födelsedatum? 22 augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henrik Fredriksson och vid ung ålder velat bli Polis. Han vill följa sin Farfar fotspår pågrund av att Henrik tycker att han är en så sjukt fin människa och hjälpt folk hela tiden. Henrik vill också göra det. Han har tränat varje dag och Farfars bästa kompis Sigge har lovat Henrik att hjälpa han och träna varje dag. En dom så kom ett par kriminella personer. Dom dödade Sigge och sköt Henrik i benet. Henrik fördes in till sjukhus. Han kunde inte gå på flera månader. Henrik tycker detta är hopplöst nu. Han tittar upp på himlen och känner Farfar säga. Kom igen Henrik ge inte upp. Henrik hoppade ur rullstolen och började springa. Det är nu eller aldrig. Henrik flyttade hit och nu får vi se hur det slutar. Henrik är en glad och blyg person. Svårt att träffa nya människor men försöker så gött han kan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att Unive är en seriös RP. Det är svårt att komma in och då kommer inte varenda person in som på andra servrar. Unive har det lilla extra dom har tänkt på. Att göra det så bra som möjligt. Att ha detta så seriöst som möjligt blir mycket roligare. Jag hoppas jag kan bidra med ett roligt RP spel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av detta med RP. Har alltid kört vanligt GTA och har trötnat lite och har bestämt att gå till en ny nivå. Detta med RP är en chans att träffa nya människor och ha väldigt roligt och att komma med dom bästa tipsen jag har. Jag hoppas jag kan göra Unive till en bättre plats.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på en Tik Tok där en person pratade om vad man gjorde och hur det var. Jag tyckte Unive såg roligt ut och bestämde mig var att titta in. Jag läste allting och allt så såg roligt ut så jag bestämde mig för att göra en ansökan för att bli en del av Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Henrik ska uppnå sin dröm och att göra det så realistiskt som möjligt. Henrik ska verkligen kämpa för detta nu. Han vill inte ge upp sina stora drömmar. Han vill inte svika sin Farfar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill göra detta till en trygg plats. Där alla kan kan känna sig välkomnade och som hemma. Jag vill inte att folk ska känna sig dumma eller att dom inte vågar om dom tror att några ska vara taskiga eller skratta bara för dom gör fel. Jag vill alltså göra detta till en trygg plats där alla får vara som dom vill. (Bara dom inte är elaka mot andra)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det var faktiskt idag jag laddade hem FiveM för att försöka komma in på Unive. Har aldrig försökt komma in på en annan RP server. Jag tycker Unive är det bästa just nu och kommer vara det långt framöver för Unive har trevligt folk och kan utveckla detta ännu mer.
 
Tillbaka
Top