Nekad Hampus | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hampus07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198928853069/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Hampus#8198

Vad är ditt födelsedatum? 22 augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henrik Fredriksson. Henrik är svensk och bodde i en annan stad innan han valde att flytta hit. Henrik växte upp i en rik familj. Henriks största mål är att bli polis precis som sin Farfar. Henrik har tränat hårt in för denna möjlighet. Men när hans Farfar gick bort så fick han en glöd inom sig. Han kände om han inte lyckas skulle han göra sin Farfar besviken. Farfars bästa vän Sigge hade lovat Henrik att han ska träna med dig till du blir polis. Henrik tränade varje dag tills ett gäng kriminella kom. Dom sköt Henrik i benet och dödade Sigge. Henriks ögon svartnade. Dom lyckades rädda Henrik och han kunde till gå flera månader. Han kunde träna. Han tyckte det var meningslöst att fortsätta. Henrik kollade upp i himlen och tänkte på Farfar. Vad ska Farfar tänka nu. Henrik blev så arg att han hoppade ur rullstolen och började springa. Det går inte att ge upp nu. Henrik flyttade då till hit och nu får vi se hur det slutar. Henrik är en väldigt glad och blyg person men han försöker skaffa så många vänner som han kan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att testa något nytt. har roligt och försöka RP så bra jag kan så servern blir roligare för alla. Och för om man inte är medlem kan man inte söka som polis som Henriks största mål är.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive ser mycket seriösare ut än dom flesta RP serverna. Så det var inget tvek att jag skulle vilja välja en annan RP server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade en kille som la ut videos på tik tok om Unive och servern lät intressant och super rolig. Han berättade hur servern va och det är ett plus. Många säger inte hur servern är.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en polis som alla kan lita på. En omtyckt polis som ingen ska vara rädd över. Tex om en skottlosning sker så ska jag försöka rädda alla så ingen blir skaddad. Jag skydda staden från allt dåligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive att det ska bli roligt och till en bättre plats. Alla ska känna sig som hemma och trygga och om någon lallar eller inte följer reglerna så ska jag säga till så fort som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är den ända jag spelar på och har aldrig spelat på en annan.
 
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198928853069/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Hampus#8198

Vad är ditt födelsedatum? 22 augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henrik Fredriksson. Henrik är svensk och bodde i en annan stad innan han valde att flytta hit. Henrik växte upp i en rik familj. Henriks största mål är att bli polis precis som sin Farfar. Henrik har tränat hårt in för denna möjlighet. Men när hans Farfar gick bort så fick han en glöd inom sig. Han kände om han inte lyckas skulle han göra sin Farfar besviken. Farfars bästa vän Sigge hade lovat Henrik att han ska träna med dig till du blir polis. Henrik tränade varje dag tills ett gäng kriminella kom. Dom sköt Henrik i benet och dödade Sigge. Henriks ögon svartnade. Dom lyckades rädda Henrik och han kunde till gå flera månader. Han kunde träna. Han tyckte det var meningslöst att fortsätta. Henrik kollade upp i himlen och tänkte på Farfar. Vad ska Farfar tänka nu. Henrik blev så arg att han hoppade ur rullstolen och började springa. Det går inte att ge upp nu. Henrik flyttade då till hit och nu får vi se hur det slutar. Henrik är en väldigt glad och blyg person men han försöker skaffa så många vänner som han kan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att testa något nytt. har roligt och försöka RP så bra jag kan så servern blir roligare för alla. Och för om man inte är medlem kan man inte söka som polis som Henriks största mål är.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive ser mycket seriösare ut än dom flesta RP serverna. Så det var inget tvek att jag skulle vilja välja en annan RP server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade en kille som la ut videos på tik tok om Unive och servern lät intressant och super rolig. Han berättade hur servern va och det är ett plus. Många säger inte hur servern är.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en polis som alla kan lita på. En omtyckt polis som ingen ska vara rädd över. Tex om en skottlosning sker så ska jag försöka rädda alla så ingen blir skaddad. Jag skydda staden från allt dåligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive att det ska bli roligt och till en bättre plats. Alla ska känna sig som hemma och trygga och om någon lallar eller inte följer reglerna så ska jag säga till så fort som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är den ända jag spelar på och har aldrig spelat på en annan.
Hej Hampus, jag försöker hitta vart jag ansöker om medlemskap, men hittar bara andras ansökningar....har du en aning hur jag ska göra? (antar jag eftersom du själv verkar ha gjort en) :)
 
Hej Hampus, jag försöker hitta vart jag ansöker om medlemskap, men hittar bara andras ansökningar....har du en aning hur jag ska göra? (antar jag eftersom du själv verkar ha gjort en) :)
När du är inne på Medlmskap Ansökningar så trycker du på Ämnes titel längst upp och skriver Ditt namn och sen Medlems ansökan sedan så skriver du där nere i meddelande. Hoppas det hjälpte :D
 
När du är inne på Medlmskap Ansökningar så trycker du på Ämnes titel längst upp och skriver Ditt namn och sen Medlems ansökan sedan så skriver du där nere i meddelande. Hoppas det hjälpte :D
nja, asså jag går in på "ansök om medlemskap" i discorden, men där kan man inte ansöka någonstans. Det enda som finns är en länk där man kan klicka sig vidare till regler...fattar nada, vart är länken för ansökan?
 
Tillbaka
Top