Nekad Hampus kugelberg | Chef-jobb ansökan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hampus kugelberg

Icke Medlem
Meddelanden
271
Reaction score
45
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa hästberg

Vad heter du IRL? Hampus Kugelberg

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 241

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker det är jätte roligt och spännande jobb. Man får träffa nys människor varje dag och prata med dom och diskutera om bilar vilket är en del av mitt liv jag älskar. Jag har alltid älskat bilar och att bli chef på Marja-Lisa. Jag kommer att vara aktiv som kommer anställa många och vet hur man driver en firma framåt. Jag älskar att prata med folk om bilar och det gör man verkligen här. Jag har dessutom erfaren heter som är att jag har varit biträdande chef på Lasses och Falck nu är jag erfaren på Marja-Lisa. Jag är väldigt snäll och vet vad man ska göra i jobbet. Jag tycker också att jag ska få jobbet för att jag vet hur man behandlar sina anställda om man inte vet hur man behandlar sin anställda då kan min inte vara chef. (Man ska vara snäll men inte för snäll) Jag är inte blyg så jag kan prata med alla och tycker det är roligt att prata med folk.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande på Lasses och Falck nu är jag erfaren på Marja-Lisas efter som jag har varit biträdande på Lasses och Falck som jag har jag koll på ekonomin och hur man behandlar sina anställda. Jag vet hur man anställer folk och så. Jag kommer bry mig väldigt mycket om mina anställda för jag vill att dom ska känna att dom vill jobba här. Jag kommer lära (när jag lär dom så kommer dom att få sälja en bil till mig så dom inte gör fel när det är 20 personer där) folk som inte har jobbat på Marja-lisas hur menyerna funkar om dom inte vet och råka göra fel så är det ingen fara för mig jag kommer inte bara stå där och skrika på dom att dom gör fel och att kommer få kicken för jag skulle aldrig ge någon kicken bara för att hen inte vet hur man gör. Om dom inte kan så får man lära dom det är inte svårare en så när dom har lärt sig så kan dom ut och jobba när folk är där.

Berskiv din karaktär? Hej min karaktär heter Görgen och han är 30 år han har haft en tragisk uppväxt. Han har aldrig typ haft en riktig pappa för hans pappa har skitit i hans sån då som är Görgen

Görgen ville inte bli kriminell för han ville jobba/ bli chef på Marja-lisas för att han gillar att sälja bilar han gillar också att jobba och att köra bilar han har jobbat hos Marja nu i typ 3 dagar och han älskar det när han jobbade/var biträdande chef på lasses då var han det i ksk 1 månad tror jag jag vet inte riktigt.

Göran är snäll men kan bli arg om någon är dum mot han och hans vänner och då menar jag väldigt arg. Men inte så arg så han slår ner personen

Görgens intressen är att sälja bilar han har sålt mycket bilar och gjort som dom har blivit rikare (marja och lasses)

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne typ 3-10 timmar om dagen. Jag vet att det finns en chef där men jag tycker att han aldrig är inne och det är han inte han spelar bara ett annat spel och därför så tycker jag att han inte är så bra chef men om Marja-Lisas skulle vilja ha en aktiv chef så skulle jag varit bra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det klart jag älskar multistaden

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte för multi är ju bäst.

Har du läst våra Regler? Ja det klart

Senast ändrad:
Tillbaka