Inaktuell Hampus | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus

Aktiv Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
111
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: Hampus#6020

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tänker skriva detta kort då du Philip vet vad jag kan och vet att jag har varit staff innan.
Jag vill bli staff då jag känner att servern har lite dips ibland och detta är ett sådant tillfället, jag vill kunna höja det och få upp nivån till normalt igen om inte ännu högre.
Jag känner att icke medlemmar alltid har varit en stor del i varför jag söker till staff och det är det denna gång också, jag vill kunna vägleda dem så de förstår för att kunna komma in på servern på ett bra sätt. Jag vill inte banna de i flera dagar bara för de gjorde ett regelbrott, jag vill att de ska kunna förstå vad de gjorde för fel. Jag är en ambitiös kille som gör det jag kan för att göra det rätta, jag lägger även in mycket tid för att få det rätta ur situationer.
Som jag sa håller jag mig kort.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Runt 4-5 timmar per dag på vardag
Runt 8-9 timmar per dag på helgen

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 2 år nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja
Jag har varit helper x2

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka