Accepterad Hampus | Ansökan till Servervakt [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus

Aktiv Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
111
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? hampusera

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 5 timmar per dag på skoldagar
6-7 på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/@me/825756328999518210/1170307994366529626 Om det inte funkar skicka till mig i pm så skickar jag den där

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att upprätthålla servern och underlätta för staffs. I ett läge som att någon t.ex. rdmar någon så kan sv komma och banna personen för att senare skicka till en staff som förlänger, om inte sven skulle göra detta måste ju en staff komma dit och behöva göra det. Det gör bara allting enklare. De kan ju även dva bilar för att hålla servern ren från onödiga saker och höja prestandan. I t.ex. buggar så kan ju servervakter hjälpa till och revva en person istället för att en staff ska komma.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill hjälpa till på servern men inte ha ett sådant stort ansvar som att vara staff. Jag vill kunna hjälpa till på de sätten jag kan och vill minska regelbrotten och allmänt dåliga saker. Även vill jag hjälpa till om buggar sker och om någon skulle behöva hjälp med en ress. Jag vill att alla på servern ska ha roligt och inte oroa sig över att folk ska göra regelbrott. Jag har själv inte blivit bannad många gånger på mina två år så jag själv vet ju ändå lite hur man ska rpa. Jag har även varit sv några gånger samt staff så jag kan många kommandon.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när du använder din makt som sv för att göra saker du inte får. Som t.ex. att revva sig själv i ett scenario eller banna någon för att det är kul.

Senast ändrad:
vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar! Lycka till 🎓

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka