Nekad Hampox | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hampox

Icke Medlem
Meddelanden
385
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434691446

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hampox#0001

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008

Berätta om din karaktär. Familjen: När Ali var 15 år gammal så dog hennes mamma av cancer, det var en cancer som inte gick att göra någoting åt å hon gick bara och vänta på att hon skulle dö, han har en brorsa som är kriminell och är inte med i något gäng men vill bli det för att han vill gå hans pappas spår som höll på att vara kriminell, droger, han festade mycket och var ingenting med sina barn. Men nu är Ali 21 år gammal så vill inte han vara med sin pappa så han lämnade pappan och gick sin egen väg och nu vill han gå lite som sin pappas väg för att han älskade honom fast samtidigt så gjorde han inte det för att han var aldrig med sina barn.

Intressen: Alis intressen är fotboll, hänga med kompisar och han tyckte det var roligt i skolan men nu när han vill gå med i ett gäng så vill han hoppa av skolan för att gå i skolan och vara med i ett gäng går inte för skulle det vara något fel med några personer och han så kan andra i skolan dö av skott som kommer och så blir det för mycket att göra om man ska göra två saker samtidigt.

Barndom: När Ali var 9 år gammal så fick familjen vet att Alis mamma hade cancer och det kunde i botas på något sätt så hon fick vara på sjukhus i 6 år och bara ligga och sova i en sjuksäng. Som barn för Ali hade dom det jobbig eftersom att hans mamma var otroligt sjuk och var på sjukhus väldigt länge så han fick åka och träffa hans mamma en gång i veckan och när han var där så var han där och pratade med henne typ en hel dag för att Ali älskade hans mamma och ville hellre att han skulle dö än sin mamma för hon har gjort så mycket för Ali när han inte var sjuk.

Sprinigs: När Ali blev 20 år gammal så fick han bli springis i ett gäng och tjäna lite extra pengar, han kom fort med i ett gäng där han var sprinigs och han jobbade som det tills han blev 21 år gammal och då ville han gå med i ett gäng. Men när han var 20 år gammal så kom det fram en kille som hade mask och frågade vill du tjänsa lite extra pengar och Alli sa ja för han var ganska fattig. När han kom dit han skulle tjäna pengar så var det att plocka Weed och när han såg fröna så blev han väldigt chockad och tänkte att han aldrig skulle komm tilbaka till den vanliga världen och att han skulle bli dödad om han skulle lämna gänget. Men han blev mycket bättre och bättre inom det han gjorde och alla i gänget tyckte han jobbade jättebra men sedan en gång när han skulle göra så var det en polisbil som kom och då så gömde han sig väldigt snabbt så att inte poliserna såg honom och tog honom till fängeklset för han var väldigt snabb och hade bra hörsle så poiserna hann inte se Ali när han gömde sig från dem. Men nu ville han gå den riktigt vägen och gå med i gänget som en medlem

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive då jag tidigare på denna server varit, support, medemskap ansvarig, krim, sv och mer. Min rp nivå är på högsta allvar och jag vill bidra med så bra rp som möjligt och det kan jag kan. Jag har över 1000h på fivem som bara är rp och därför vet jag alla regler och med mer. Jag vill också bli polis och det kan behövas mer poliser så därför ska jag bli just medlem på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriöstaste rpn jag kan, eftersom jag kan alla regler så kan jag rpa på den högsta nivå och vet hur man ska göra i olika scenarion. Jag kommer göra så att båda sidorna avc ett scenario blir roligt och inte bara en sida av de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? har spelat här innan, hittade den då av en polare som inte lirar kvar på servern.

Tillbaka