Hampox | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampox

Icke Medlem
Meddelanden
385
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? Hampox#5337

Ange ditt födelsedatum 28 April 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Sommarlov

Mån: 10.00-22.00
Tis: 10.00-22.00
Ons: 10.00-22.00
Tor: 10.00-22.00
Fre: 10.00-00.0
0.30.00
Lör: 10.00-00.00.00
Sön: 10.00-00.00.00

Skoldagar:
Mån: 14.30-21.00
Tis: 14.30-21.00
Ons: 14.30-21.00
Tor: 14.30-21.00
Fre: 14.30-23.30.
Lör: 14.30-23.30.
Sön: 14.30-22.00

Berätta om dig själv Jag heter Hannes Karlsson är 13 år gammal och gillar att hänga med kompisar, spela apddel, fotboll men mest av allt spela. Min släkt tycker jag om, hade det hänt något allvarligt hade jag såklart vart med mina nära och kära, berättar det för er då såklart. Jag har en diagnos som heter ADHD, De primära symtomen vid ADHD består av uppmärksamhetsstörning, hyperaktivitet och impulsivitet. Problemen hos förskolebarn med ADHD domineras oftast av deras överaktivitet. Jag är ständigt i rörelse, hoppar, springer och klättrar. Min lek blir fort splittrad och samvaron med andra barn är ofta fylld av konflikter. Jag har snabba humörsvängningar, och små frustrationer medför inte sällan utbrott. De är krävande för sina föräldrar genom att deras handlande är så impulsivt och oförutsägbart. I skolåldern ställs högre krav på att jag ska kunna koncentrera sig och slutföra sina arbetsuppgifter. Jag med ADHD har ofta koncentrationssvårigheter och därmed svårt att såväl lyssna som att uppfatta instruktioner. Även i skolåldern är det min överaktivitet som dem brevid oftast reagerar på. Jag med ADHD är överaktiva, har svårt att sitta stilla och låter eller pratar mest hela tiden. Jag har svårt att planera och ta ansvar för sina handlingar utan låter istället ofta impulsen styra. En del barn med ADHD kan beskrivas som dagdrömmare men det gör inte jag. Man sitter ofta i egna tankar, är inte riktigt närvarande i det som sker omkring dem och har mycket svårt att få något gjort. Jag har en lägenhet i Thailand då vi reser ganska mkt, det mesta vi har varit i Thailand är i 3 månader. Jag har träffat många nya kompisar där och jag och min pappa vill flytta dit på heltid men det vill inte min brorsa eller morsa. Vi har en lägenhet där för det är fins palmer snällt folk och så vidare. Min dröm är att bli fotbollsproffs för man tjänar mkt pengar, man gör det man tycker är roligt och träffar mycket nya folk. Min favorit spela är såklart Cristiano Ronaldo och jag hejar på Hammarby och Juventus. Jag är väldigt bra på fotboll tycker jag själv det är därför vi har byggt en konstgräs plan hemma så man kan köra där lite om man inte pallar gå ner till en riktig fotbollsplan. Jag tror inte att jag kommer komma i något stort lag men man kan alltid hoppas på det bästa

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle jobba mycket, vara effektiv, göra mkt staff arbete, inte rpa mkt, hjälpa så många som jag kan och orkar, vara snäll mot alla, skämta mkt, vara omtänksam, kunna ta kritik, kunna ta skämt och göra så att servern växer. Men jag skulle också till exempel ta in dem som kan rpa, unbanna dem som har gjort en bra ansökan, hjälpa folk o discord, göra mkt discord arbete för jag brukar se folk som sitter och väntar i väntrummet ganska länge innan dem får hjälp och man kanske behöver hjälp med något akut.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade lite förut på multistaden men sen slutade jag och börja på en annan men nu har jag kört på unive i typ 1,5 månad - 2 månader typ 10h varje dag. Så jag har spelat på servern ganska mycket men den har ju varit uppe i 1 år nu så ganska lite medans att det är ganska mycket.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill hjälpa folk, jobba mig upp och bli en mer del av staff teamet, läsa ansökningar och jag gillar inte jätte mycket att rpa så jag kommer göra mycket staff arbete, skämta folk, hjälpa folk i discord och ha så roligt i staff teamet som möjligt, kunna lära mig saker inom arbetet, vet mkt men kan behöva veta mer inom yrket. Jag kommer att hjälpa folk så mycket att ingen annan kommer behöva staff arbeta för jag kommer göra allt själv (skoja bara). Men jag har drömt om att bli en del av unive och nu är jag ju medlemskaps ansvarig och då tycker jag att jag gör mycket och jobbar effektivt med mina kamrater som hjälper till med allting. Men jag vill också hjälp folk som har blivit bannad för fel anledning och kolla på van överklagan men kommer inte godkännas om det inte är en felaktig ban. Är det en felaktig ban unbannad jag dem om dem har utvecklat mycket och är det inte det så nekar jag. Blir min kompis bannad så kommer jag inte unbanna för att jag tycker om honom som kompis. Men jag kommer inte ge bort helt random massa roller och är det någon roll så säger en högre till om det eller så kan jag ge till exempel medlem rollen eller som folk skriver i discorden att man ska ge roller och sådant det kommer jag också ge men inte kriminell roll och sådant.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att ta in dem som verklgen är bra på att rpa, dem som kan alla regler. Jag är snäll, trevlig och omtänksam för det är viktigt när man är support. Blir någon arg av att inte få något så får dem väll bli arga men det kommer inte göra så att jag blir sjurig. Man ska alltid vara glad när man möter någon som till exempel ”Tjenare vad behöver du hjälp med? Han svarar vad han behöver hjälp med och jag fixar det, man frågar alltid efter det är fixat behöver du någon mer hjälp med någonting? Svarar han ja så hjälper jag med det också men svarar han nej så är det bara att säga hejdå ha en bra dag” sedan om dem blir arga eller någonting och bara skriker så orkar jag inte med dem och så säger jag om dem blev nekade du blev tyvärr nekad men du får ha det så bra och lycka till i framtiden, men blir den godkänd ger jag dem rollen och säger ha det bra och lycka till i framtiden hejdå.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit support på 2 st serverar en var ganska stor med ungefär 30 spelar i genomsnitt och en annan var jätte dålig rp och allting sådant med typ 10 spelare så kan det flesta commandsen och vet hur man ska bemöta folk.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlunban [hex id] då unbannar du en person
/sqlbanoffline något sorts id- Du bannar någon som är offline (tror jag)
/sqlban [id] [dag] [anledning]- Du bannar en person
/revive - Du upplivar en person
/giveitem - Du ger personen saker
/goto - Du går till en person
/noclip - Du flyger i luften osynligt
/toggleid - Du ser id på person
/freeze - Du fryser personen
/spec - Det är som noclip fast flyttas
med personen på g så ser du personens inventory
/Spec off då slutar du specca någon
/kick - Du kickar någon från spelet
/bring - Du drar en person till dig

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har väldigt lätt att lära mig saker

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej det gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

+rep Långt och bra skrivet, verkar verkligen som att han förtjänar jobbet som support.

+rep Min broder hampox skulle nog klara av det galant! // Melker från galaxen xD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka