Nekad hampoliteen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampoliteen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Theo lindskog

Vad är ditt discord namn? litten12

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: theo vogeler 28år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, bryr mig om andra, och hjälper alltid till

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: en kille som älskar gamla volvos, och samt vara snäll mot alla, och framtids palnerna är att skaffa nya vänner i speler och samt ha roligt, fram tids planen är oxå att skaffa ett bra jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla får ha det kul, och även hjälpa till om det blir bråk för folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet agerar på ett sätt som leder till att motparten vinner, snarare än att man själv vinner. Detta kan göras av olika anledningar, som till exempel för att uppnå ett strategiskt mål eller för att skapa en fördel i ett längre perspektiv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej första gången jag ansöker faktiskt så ska bli kul

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Undvik hot och utpressning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är otroligt snäll. tror även att folk kommer att gilla mig i servern faktiskt, samt även att jag följer alltid regler

Hej!
Du behöver ändra så du har samma namn på Discord som på Steam för att bli medlem.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka