Accepterad Hampivic | Medlem ansökning [Felix.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bampus

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
343
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? W_KEY_HAMPEZS

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Hampus Granqvist är född 1999 och uppvuxen i Helsingborg med pappa Lars och mamma Inger. Pappa Lars har varit polis i hela sitt liv. Enda sedan Hampus bara var 10 år gammal så har han sett upp till sin pappa. Vilket har följt med honom nu när han blivit lite äldre. När Hampus var 24 år gammal så läste han i en tidning om en stad som hette Unive. När han läste på lite om staden så blev han väldigt intresserad och bestämde sig för att ta tag i sitt liv och försöka nå sin dröm som polis. Hampus är en person som hanterar stressfulla situationer lugnt och sansat. Men fortfarande är skarp i hjärnan när det gäller. Hampus tycker om att bada på stranden och spela fotboll med familjen. Även om Hampus just nu inte har det så jättelätt, så vet han att om han uppnår sin dröm så kommer hans liv att ta en ny sväng mot det bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är inte rädd för att prata med folk och vet att min sociala kompetens är tillräckligt hög för att uppnå den nivån som Unive sätter. Även om jag aldrig tidigare har spelar Rp så vet jag att Unive är det perfekta stället för mig att börja min resa. Även förhoppningsvis innehålla hela min resa. Med tanke på hur mycket gott jag hört om servern. Man måste börja någonstans liksom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte spela för sig själv endast, men även för att tänka på i scenarion att man ska ge vinning till andra också. Man ska inte bli den mäktigaste personen utan försöka göra Rp:n en bra upplevelse för alla.

Hur hittade du Unive? Tiktok

Vidare till muntlig, du har 48h på dig att ta din intervju! Intervju rummet hittar du i Unive dc :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka