Nekad Hampev2 | Medlem ansökning {e34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampev2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? mitt discord namn är henx__ display name är Wille

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär kommer heta johan persson och han är 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är rolig, seriös, vaksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: johan kommer från en fattig familj han jobbade bra i skolan och han jobbade som städare på donken för att tjäna lite pengar till sin familj. Men I skolan blev mobbad och en dag blev han så trött på de att han slog ner en av sina mobbare och skickade han till sjukhus sen kommer polisen och tog han från skolan och han blev skickad till ungdosfängelse i 10 år sen när han kom ut så ville han bara hitta ett jobb och ta tillbaka de åren han hade förlorat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? riktigt bra RP scenarion som ni aldrig sett förut

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att om jag har en snabbare bil än polisen så saktar jag ner för att et ska bli ett roligare rp scenario för alla. (motpartens vinst innebär att man rpar för den andra personen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? det finns ju de vanliga reglerna vdm, rdm, fear rp, copbait, metagaming och sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Hej,
Förklara utveckla denna lite bättre
- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Nekad Anledning:
Inte kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka