Accepterad Hampesd | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus

Aktiv Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
111
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: Hampus#6020

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bara starta med, jag vet att du kanske inte tror att jag klarar av staff rollen då jag visat att jag ej kan ha kvar den i över 4 veckor 2 gånger tidigare men till det vill jag säga att jag inte gick helhjärtat in till staff teamet tidigare men nu vill jag verkligen detta och skulle verkligen vilja utveckla, det var det jag ville ha sagt om det här, tillbaka till min text.
Jag vill ansöka till staff då jag vill utveckla och minska en del saker. Jag vill utveckla rpn på server då man ofta kan se något enormt med lallande och allmän dålig rp mellan några personer som spelar på denna server men många sköter sig enormt bra med väldigt hög rp nivå men för de som ej håller den standarden som vi ska ha på denna underbara server tycker jag man ska lära hur man rpar, inte banna personerna i flera dagar bara för de gjorde fel, personen kommer i så fall tröttna på servern och bara bli arg och fortsätta, men om man pratar med dem och lär dem vad de egentligen skulle gjort så kanske det kan lösa sig, men om de ej blir bättre då, då kanske det blir lite större tag. För tillfället vet jag även att rpn på servern är på en lite bättre nivå men det kan ju såklart alltid förbättras. Jag förstår dem som kanske har lite svårt att rpa och inte riktigt förstår och just den gruppen som inte riktigt kan eller förstår vill jag hjälpa. Med det så kommer unives rp att förbättras och kunna utvecklas. Unive behöver personer som kan rpa och vet hur man gör och de personerna finns och vill rpa här.
Jag vill minska regelbrotten inom servern och ta bort allt det dåliga. Jag känner att denna server är så sjukt bra och jag älskar detta communityt så nu vill jag även försöka ge tillbaka till alla som spelar på servern och som har lika kul som mig. Jag tycker om att se folk glada och det är en stor del i det, att kunna hjälpa folk och kunna göra deras dag kanske en liten bit bättre.
Jag har varit staff 2 gånger nu och har slutat ganska snabbt båda gångerna, problemet är att jag ångrar mig direkt efter och nu känner jag att jag inte ska göra samma misstag som tidigare. Jag vill verkligen satsa på staff denna gång, tidigare gånger så har jag kanske varit lite lallig och bara sett staff som en rolig grej att testa på i 1 vecka men så är inte fallet nu. Jag vill stanna i det här staff teamet så länge det går. Ni får försöka lita på vad jag säger. Jag försökte hålla mig helt okej kort i detta då jag ej tror att det behövs så mycket då du redan vet vad jag gör som staff (kommer även såklart göra det mycket bättre än tidigare).

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är inne väldigt mycket och när jag är online så gör jag staff arbete
Måndagar: 16:00 till 21:30
Tisdag: 15:45 till 22:30
Onsdag: 16:30 till 22:00.
Torsdag: 15:30 till 22:00
Fredag: 16:00 till 23:30
Lördag: 13:00 till 24:00
Söndag: 13:00 till 22:30
Jag har även fotbollsträningar och det varierar lite nu denna månad fram till januari vilka dagar och tider det är så vet inte riktigt när de är.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i augusti 2021, alltså 1 år och 4 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff 2 gånger tidigare. Även medlemskapsansvarig en gång och servervakt några gånger.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att göra alla men vill helst ha dem som jag har kryssat i ovan. Jag har inga problem med något område.

Vill bara säga att detta är Hampusft's nya konto, därför är det samma saker som är skrivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka