Hampelmd | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hampelmd

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Hampus.

Vad heter du på discord? Hampus#6020

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som drev mig att bli en medlemskaps ansvarig var att kunna hjälpa och underlätta staffsens arbete genom att ta hand om de som anmäler sig och att kunna hjälpa servern att växa med bibehållen relativt hög PR-nivå bland nya spelare till Unive. Jag vill se till att personer som verkligen vill ha RPa och är motiverade får ett medlemskap så att de kan utveckla sitt rollspel på servern. Jag är också mycket hjälpsam och hjälper gärna till om någon har några problem eller frågor som regler de inte förstår.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Du ska välja mig för att jag är en väldigt snäll och rolig person, hjälper alltid människor med glädje och gör alltid mitt bästa för att göra alla nöjda och jag också. Jag ska också se till att bara de som kan hantera reglerna och fixa bra och inte vill bli medlemmar inte de som hanterar dem, jag kommer bara att tacka nej eftersom vi inte vill ha det i enheten. Jag vill också göra något och hjälpa människor att underlätta arbetet i föreningen osv. Jag vill få unive att ha bättre medlemmar och allt det där. Och om ingen kan intervjua kommer jag alltid att försöka göra mitt bästa för att kunna intervjua dem så att de kan bli medlem snabbare och sedan bli bättre. Jag kommer kolla forumet mycket och vill kunna bevisa det så ni kan tro att jag gör det för jag är väldigt aktiv i DC och jag kan intervjua mycket i DC etc och då kan jag också gå till forumet och förneka / godkännande och göra mitt jobb.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor på ett moget, förstående och professionellt sätt så att dom känner sig respekterade och betydelsefulla för servern. Man ska även hålla sig lugn och trevlig mot dom man tar intervju med och behandla folk som man själv skulle vilja bli behandlad på en medlemsskaps intervju.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? vill att folk som blir medlemmar i rpa ska vara bra, inte lalla då det förstör alla server och då kommer det att synas på tiktok tex så unifive kommer få hat mot alla lalla och dåliga rpa. Jag vill inte att de ska skruvas eller lalla för det händer över hela servern och alla får ta konsekvenserna. Så jag vill att de som blir medlemmar ska ha en hög rp-nivå och inte bli ruinerad för andra. De ska inte lalla eller något, de ska bete sig så bra de kan och bara okej inte lalla. Men när man går på en intervju ska man inte låta dem ta en medlem om de pratar och säger en massa strunt, för då kommer de att peka finger åt servern som ingen gillar och bli bannade och sen kommer att klaga på Staffsen. Så jag vill att alla medlemmar ska ha en bra rp och inte krascha servern på något sätt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att du bör sträva efter att utveckla din nivå av rp som att läsa reglerna några gånger för att förstå och memorera dem samt följa reglerna vi har här på Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är mitt ansvar att alla på servern känner till alla regler. Så de bryter inte mot reglerna. Jag vill också att de ska behandla det här som att de inte borde spela eller vad som helst. Lall blev aldrig antagen till college och kommer aldrig att bli det. Du behöver inte heller vara elak mot någon om de blir en medlem och inte en annan, för då kommer det att vara hat och fortsätta tills någon börjar gråta eller något där. Så jag vill att folk ska veta att reglerna inte är snälla mot dem alla också att de är av god karaktär och att de aldrig säger sexistiska ord till någon som inte är acceptabla här på föreningen. . Jag vill inte att någon trakasserar eller spammar i unives discord för då fortsätter man att vägra för att man kanske intervjuar någon och den trakasserande förstör allt, jag tycker att man bara ska förneka. . detta.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 14.50- 22.00 Tisdag: 14.30- 22.00 Onsdag: 14.40- 22.30 Torsdag: 15.00- 22.00 Fredag. 13.45- 01.00 Lördag: 10.00- 02.00 Söndag: 08.00- 00.30 Jag kan spela mer och även lite mindre det beror på hur pigg jag är och hur trött jag är sen på lov kan jag spela betydligt mycket mer på vardagarna.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och kommer aldrig göra det för unive är bäst.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är alltid ute efter att lära mig

Tillbaka