HampeHaha | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HampeHaha

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 25 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Hampus#6020

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har ungefär 150 timmar på fiveM men har många kunskaper.

Hur aktiv kommer du att vara? Alla vardagar 15:00-22:00
Helger 10:00-23:00
Men såklart så har man prov och lite annat så man måste justera lite, men detta borde vara ganska så korrekt.

Vad heter du? Jag heter Alfred Druva.

Hur gammal är du? Jag är 21 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag (som en fisk i vattnet).

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att minska brottsligheten i staden. Jag vill också vara polis för att skydda bistånd och rädda människor som har varit med om saker som att de blivit rånade eller det har skett en skottlossning i området kan du hjälpa människorna som bor i området att inte drabbas av ångest och rädsla. Så jag vill bli polis för att hjälpa staden och Sverige.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det som enligt mig är viktigast i polisyrket är att hjälpa, rädda, skydda och vara rättvis som polis. Jag tycker också att polisen borde utökas så att folk känner sig tryggare när de ser fler poliser som patrullerar i staden!

Vad vet du om yrket i helhet? En allmän poliss jobb är att man ska vara väldigt noggrann i det man gör, vara snäll mot alla medborgare men samtidigt visa en professionell sida när det händer. Brottslingar eller vanliga medborgare, det spelar ingen roll. Människor behöver bemötas trevligt, men man måste också anpassa sig till situationen.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga tidigare erfarenheter så jag behöver lära mig mycket saker innan jag väl kan börja jobba.

Hur är du som person? Jag är en väldigt snäll och rolig person och jag vill hjälpa människor. Men jag är trevlig om folk vill hjälpa till, men jag kan också vara tuff om det behövs. Jag är en mycket noggrann och seriös person som kan ta order och kritisera. Jag är väldigt seriös med mitt jobb och att gå till jobbet är mitt jobb, ignorera det inte och gör fel.

Är det något vi bör veta om dig? Nej det är det inte.

Tillbaka