Nekad HampeHaha | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HampeHaha

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 25 Augusti 2009

Vad heter du på discord? Hampus#6020

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har ungefär 150 timmar på fiveM men har många kunskaper.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer kunna vara online 15:00 till 22:00 på vardagar sedan har jag också träningar på måndag, onsdag och torsdag. På helger kommer jag kunna vara online 12:00 till 22:00.

Vad heter du? Jag heter Alfred Druva ic.

Hur gammal är du? Jag är 21 år gammal ic.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja är simkunnig ja, jag lärde mig simma när jag var 5 år och är idag en gammal simmare som var med i os för sveriges landslag.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för jag vill hjälpa samhället och alla som gör denna server till ett bra ställe. Jag vill upprätthålla lagen och bara ha roligt när jag gör det. Jag tycker att polis känns som ett roligt och väldigt viktigt jobb som måste göras.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det är viktigt att kunna vara snäll och vara ärlig sedan måste man också vara hård för de som man behöver vara hårdare till. Sedan måste man kunna ta press och stress för det kommer verkligen vara så att du kan få mycket stress/press i det här yrket.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet mycket om det här yrket sen tidigare pågrund av att jag har varit polis sedan tidigare så ja jag kan det jag behöver veta och vet mycket om det.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit polis på några tidigare serverar så jag har tidigare erfarenheter och kan allt som behövs och har kunskaper om detta.

Hur är du som person? Jag är en snäll person som har haft en svår barndom, min mamma dog i en tidig ålder och samma med min pappa så jag har haft det svårt men jag har kämpat på och här är jag, jag kan hantera stress, kan vara hård och är samtidigt en snäll och mjuk person.

Är det något vi bör veta om dig? Jag kan skämta rätt så mycket men om det inte är ett bra tillfälle så kommer jag självklart vara hård. Nu är det bara att hoppas att man kommer in.

Tillbaka