Nekad Hampee | Medlem ansökning Plexy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampee

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199020078537/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Hampe09-lilleman

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Hampe Pärson och är 22 år gammal. när Hampe var liten så vart det krig när han var 5 år och hans mamma och pappa dog i kriget så Hampe har bott utan föreldrar och han har bott på barn hem end till han blev 18 år men sen fick han några kompisar för som barn hade han inga vänner men när han blev 20 år så börja han bli lite rikare och har fått mer kompisar sen när han blev 20 år gammal. och nu har han många kompisar och en bra eckonomi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag ska hjälpa så att RP ska vara perfeckt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa till att förberetta och göra en bettre RP och kanse kan bli servervakt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att motpartnes ska ha lika kul som mig i ett senario.

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av en vän. jag testade att spela och gillade servern och vill bli medlem. Jag har tittat på twitch och you tube ochså.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka