Accepterad Hampaz | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampaz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Hannes

Vad heter du på discord? SID#0967

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan tidigt 2020, till och från - numera relativt konstant med bra flyt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har funnit stort intresse inom Fängelse-rollspelet senaste tiden, varav jag gärna skulle vilja ta mig an rollen som KVC. Jag har tidigare varit Rikspolischef 2 gånger inom diverse servrar. Vilket var riktigt kul! Jag träffade flera olika människor och lärde mig hur lagligt rollspel fungerar. Att arbeta som KVC inom kriminalvården är absolut inte samma sak, men denna position går fortfarande hand i hand med hur man ska bete sig. Känner att man kommer kunna dra kopplingar och spegla många scenarion genom dessa erfarenheter. Hur kommer jag dock utveckla detta jobb & varför vill Anser att det är värt att nämna att lagligt rollspel är av stort intresse för mig personligen. Jag tycker att det är intressant, kul att arbeta med att bygga samt utveckla företag / arbetsplatser för det bättre, och har redan ideer till kriminalvården som skulle gynna. Unive är en server som konstant är i rörelse, och alla spelare har konstanta scenarion som utspelas samt nya saker och ting som sker i olika moment i vardagen. Jag skulle vilja skilja kriminalvården med mig som KVC på det sättet att socialt-rollspel kommer vara högt värderat samt inom konstant fokus., Jag skulle även velat dra in verklighets-principer i rollspelet för att höja “känslan” / “nivån”. Har man t,ex en grupp som inte kan bete sig så kan man bolla runt med miljön, platsen, resurser, folkmängd och arrangera olika lösningar inom unika problem. I slutändan hade det varit kul om varje enskild individ som klev in på kriminalvården fick en intressant, rolig upplevelse. En väldigt stor anledning till varför jag vill bli KVC är dock för att jag vill vara delaktig i en utveckling här på Unive. Inom sociala rollspelet hade jag velat försöka anpassa karaktären i sig och tillbringa mycket energi samt ideer till yrket. Samtidigt skapa nya historier etc, för att alla ska han en så pass grym RP upplevelse som möjligt!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? OOC så är jag väldigt intresserad av Ekonomi, juridik och har inom RP världen varit Rikspolischef 2 gånger inom diverse servrar. Vilket kommer vara väldigt skönt in-game, då jag kommer kunna använda riktiga metoder, resonemang som argument istället för att vara helt clueless kring vad jag gör som KVC / fängelsevakt generellt. Utanför mitt ekonomiska och juridiska intresse så har jag tidigare arbetat med flertalet yrken inom andra servrar. Vilket har gett mig en riktigt bra förståelse kring hur en chefsroll fungerar, samt hur schyssta scenarion kan spelas ut genom en chefsroll. Därinom vet jag även hur olika saker och ting skall hanteras, och har varit med om flera situationer innan. Generellt anser jag att jag är en mogen, ansvarsfull grabb. Jag tar rp seriöst och grinar inte över saker & ting i RP-världen. Jag kan ta förluster och försöker lära mig av dem istället, jag ser det som positiv kritik. Sedan är jag riktigt social av mig, och kommer försöka utveckla, sprida min karaktär och roll som KVC på ett effektivt och snyggt sätt. Utanför det jag redan sagt så har jag även en bra förståelse kring RP. Oavsett om du är mogen så måste du fortfarande kunna rpa på ett icke regelbrytande sätt. Just detta är något som jag är medveten om. Jag har kört FiveM i ett bra tag nu, och har varit på flertalet servrar. Vissa av dessa servrar har andra regler, vissa överlever bara på sunt förnuft och vissa håller endast på de 8 bas reglerna. VDM,RDM,COP BAITING,COMBAT LOGGING, FEARRP, METAGAMING, POWERGAMING, NLR. Efter att ha kört på dessa servrar så har jag inte bara lärt mig betydelse av dessa regler. Utan jag har även fått en förståelse kring hur de förknippas IG och hur man kan utveckla scenarion till allra högsta nivå.

Hur ofta kommer du vara inne? Tvarje dag
Givetvis under längre perioder på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nix

Har du läst våra Regler? Yep

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka