Nekad Hampaz | Chef-jobb ansökan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampaz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Hannes

Vad heter du på discord? SID#0967

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan tidigt 2020, till och från - numera relativt konstant med bra flyt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har länge haft intresse för detta yrket inom Unive & har tidigare snackat om det med vänner, generella spelare in-game. Jag har tidigare varit mäklar-chef 2 gånger inom diverse servrar. Vilket var riktigt kul! Jag träffade flera olika människor och lärde mig hur det fungerar. Men varför vill jag egentligen ha jobbet, och hur kommer jag utveckla det? För det första så är jag relativt insatt inom bostadshandeln, och tycker att det är intressant, kul att finna värderingar med olika faktorer. Unive är en server som konstant är i rörelse, och alla spelare har konstanta scenarion som utspelas samt nya önskemål att ta sig an. Jag skulle vilja skilja mäklarefirman på det sättet att socialt-rollspel kommer vara väldigt högt i fokus konstant, samt dra in verklighet principer i rollspelet för att höja “känslan” / “nivån”. Har man t,ex en visning så kan man bolla runt med miljön, platsen, kvaliteten, husets storlek och käbbla på gällande varför detta är ett galant köp. Mäklare vill i slutändan sälja och vill göra varje hus till “the golden opportunity”, och det hade varit kul att framhäva det i rollspelet. En väldigt stor anledning till varför jag vill bli chef på Mäklarfirman är dock för att jag vill vara delaktig i en utveckling här på Unive. Inom sociala rollspelet hade jag velat försöka anpassa karaktären i sig och tillbringa mycket energi samt ideer till yrket. Samtidigt skapa nya historier etc, för att alla ska han en så pass grym rp upplevelse som möjligt! Jag hade även velat fixa till ekonomin som är relativt rubbad och skapa intressanta möjligheter för anställda att arbeta sig uppåt, samt skapa en standard för bostadspriser för att göra marknaden mer realistisk.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? OOC så är jag väldigt intresserad av Ekonomi, jag har erfarenhet inom försäljning och har ett starkt intresse för mäklarbranschen.. Vilket kommer vara väldigt skönt in-game, då jag kommer kunna använda riktiga metoder, resonemang som argument istället för att vara helt clueless kring vad jag gör som försäljare. Utanför mitt ekonomiska intresse så har jag tidigare arbetat med yrket inom andra servrar (Mäklare-chef). Vilket har gett mig en riktigt bra förståelse kring hur scenarion kan spelas ut, samt hur de ska hanteras. Jag kan fullt ut säga att jag är en mogen grabb. Jag tar rp seriöst och grinar inte över saker & ting i RP-världen.. Jag kan ta förluster och försöker lära mig av dem istället, jag ser det som positiv kritik. Sedan är jag riktigt social av mig, och kommer försöka sprida mina tjänster på ett effektivt och snyggt sätt. Blir jag chef på Jönsson Fastighetsbyrå så kommer jag såklart även anställa folk. Jag kommer utan tvekan kräva lite sunt förnuft av dessa grabbar & tjejer, samt hade jag velat veta att de kan bete sig. Främst för att jag vet hur viktigt det är med goa anställda inom finansbranschen, speciellt inom sociala-försäljningar som mäklare utför. Vilket är vad jag önskar, jag vill att mäklarna inom servern ska vara sköna och samtidigt seriösa. För vanliga civila samt allmänna som söker hjälp, stöd inför ett köp. Utanför det jag redan sagt så har jag även en bra förståelse kring RP. Oavsett om du är mogen så måste du fortfarande kunna rpa på ett icke regelbrytande sätt. Just detta är något som jag är medveten om. Jag har kört FiveM i ett bra tag nu, och har varit på flertalet servrar. Vissa av dessa servrar har andra regler, vissa överlever bara på sunt förnuft och vissa håller endast på de 8 bas reglerna. VDM,RDM,COP BAITING,COMBAT LOGGING, FEARRP, METAGAMING, POWERGAMING, NLR. Efter att ha kört på dessa servrar så har jag inte bara lärt mig betydelse av dessa regler. Utan jag har även fått en förståelse kring hur de förknippas IG och hur man kan utveckla scenarion till allra högsta nivå.

Hur ofta kommer du vara inne? Todos los dias, (varje dag).
Givetvis under längre perioder på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nix

Har du läst våra Regler? Yep

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Nekad då vi valt att sätta in en annan kandidat i denna chefs position

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka