Nekad hampaus | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampaus

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Användarnamn: hampaus

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070303588/

Vad är ditt namn i verkligheten? hampan077

Vad är ditt discord namn? Hampus#0797

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. han är glad gillar och köra bil han är trevlig mot alla har ingen kriminel bakgrund gillar och meka med bilar men har tyvär inget jobb han heter Hampus Eriksson och är kring 20 tror jag

Varför ska just du bli whitelistad? gillar att meka med bilar och skulle vela jobba med att bli mekaniker så jag får hjälpa till i staden med att fixa folks min från sur till glad på två sekunder. Kan ganska mycket om bilar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så man kan hjälpa folk med t.x.m bilar skulle vart jätte roligt om jag fick det älskar den här serven så otroligt mycket är inne på den varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 164 timmar har jag men vet ej exakta minuter

Hur hittade du Multistaden? jag kollade runt lite efter en bra server och såg den här sen jag såg den så har jag varit bäsat i den sen dag ett jag flytta in

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? har blivit bannad på den här server tidigare men ingen annan vad jag vet tror det har hänt fyra gånger på den här serven och har lärt mig massor av dom tidigare bannsen t.x.m inte störs poliser när dom jobbar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar bara den här just nu för det är den bästa serven man kan hitta på hela fiveM så skulle vara jätte kul att kunna bli WL

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka