Nekad hampaus | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampaus

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? hampus Eriksson

Vad heter du på discord? eriksson688#0797

Hur gammal är du? 14 irl 21 in game

Hur många timmar har du på Fivem? 400+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag har gillat att hjälpa folk och gör dom glada sen jag var liten har alltid velat bli brandman för jag gillar deras billar är gan ska erfaren av billar och kan mycket om jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har kollat på brandmän sen många år tillbaka vet hur dom agerar och vet hur saker och ting funkar jag har tidigare jobbat hos vianor Securitas merkonomen och många fler jobb just nu har jag falk som jag jobbar hos men sen såg jag att jag kunna ansöka till räddningstjänst och då tänkte jag det är ju perfekt

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Hampus Eriksson och är ursprungligen från México och växte upp där med sin morsa men flyttade till Sverige när han var 4 år gammal och har haft en bra uppväxt sen dess. Han har mål på att bli chef över något företag och är väldigt målmedveten och har koll på vad han vill uppnå med att flytta in i staden unive. Han är 21 år gammal och lever nu ett väldigt hälsosamt liv med många kompisar.

Hur ofta kommer du vara inne? beror på från 4 till minst 6 eller 7 på helgen hela dagen om jag inte har något planerat

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja denna serven har jag kört sen den typ börja jag kommer inte sluta bara för jag inte blir chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? bara unive

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka