Nekad hampaus | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampaus

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Användarnamn: hampaus

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070303588/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: hampan0722

Vad är din discord tagg? hampus#0797

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde som en idiot och råkade köra in i några sånadär bommar eller vad det är dom setter upp det var ej meningen kommer inte göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde inte bra och råka köra in i bommar polisen setter upp under ett bankrån kommer ej göra om det lovar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel för jag körde in i dem och och bommarna kommer aldrig göra om det fattar varför jag vart bannad men jag älskar verkligen serven

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer faktiskt inte ihåg för det var ett tag sen men jag har lärt mej massor av den gången

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört som en idiot och inte kört in i bommarna det var verkligen dumt gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte köra sådär igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka