Accepterad Hamoodi Mustafa | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamoodi Mustafa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Hamoodi Mustafa

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198315378981/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? exofuz#8299

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2005

Berätta om din karaktär. Hamoodi Mustafa är en kille som växte upp bland brott och i gängvåld nu är han 20 år och vill ändra på det han vill kunna förhindra brott och gängvåld det är därför hans dröm är att bli polis. Han gör sitt bästa för att hålla sig ur kriminalitet och har inte vart i någon trubbel med polisen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med roliga och kreativa scenarion och förhoppningsvis bra polis rp om jag lyckas med att komma in i kåren då jag förr har kört ganska mycket som polis mne även civilt rp som inte innehåll så mycket kriminalitet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört mycket bra om den och det är svårt att hitta bra svenska servrar nu förtiden

Hur många timmar har du på FiveM? 309 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag fick tips av en kompis som kör

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det var för vi i polis kåren skapade ett scenario då ägaren av servern höll två poliser gisslan då placerade vi två personer på taket så fort dom inte hade vapnet på gisslan sköt vi och då tyckte ägaren inte det va ett bra scenario fast alla andra gjorde det då blev några inklusive jag bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja en engelsk server som heter syntaxrp det är en nopixel inspirerad server som förr va 18+

Utveckla lite mer på "Berätta om din karaktär" och på "Varför ska just du bli whitelistad?".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka