Nekad hamodipp | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hamodipp

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199110031910/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Vad är ditt discord namn? qt#2523

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Hamodi Fateh när han var liten bodde han i huvudstaden av Syrien som heter Damaskus han hade kul med sina vänner och var väldigt bra på fotboll när han var ung när han var 7 år gammal så blev krig och det var otryggt så Hamodis föräldrar bestämde sig att flytta till Sverige för att de skulle få en bättre uppväxt så att han inte var runt omkring vapen och bombningar han hamnade i staden Falköping och när han kom dit förstod han inte språket och vad de andra sa men efter ungefär 3 år så kunde han svenska ganska bra han växte o växte och lärde sig nya grejer men det var mycket kriminalitet så hans föräldrar skickade honom till staden Unive för att få ett bättre liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska vill bli medlem på Unive för att jag har hört bra rykten om staden och att det är bra rp i den med snälla och kärleksfulla människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att få högre nivå med socialt rp/rp och hjälpa till i samhället för att få ett bättre samhälle

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte måste vinna hela tiden i ett scenario

Hur hittade du Unive? Det är den största servern i hela Sverige och jag har blivit rekommenderad av många vänner att det är en bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka