Nekad Hamodiii | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamodiii

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? abdilas

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Hassan och han är 35 år gammal och han 184 cm lång. Abdi har en brorsa som heter Adam Radetinac som hade det mycket tufft i sin uppväxt då Abdi hade föräldrar som var missbrukare och grovt kriminella. Abdi träffade inte adam så mycket alltså sin brorsa så det var där Abdi och adam slöt kontakten. Men en gång så kanckade Abdi på ett hus för mat och vatten och i det där huset fanns adam. båda hade fått intresse för bilar och börja obba på mekonomen. Så adma och Abdi ansökte och skulle gå på en prob grej. Men på vägen så vart Abdi och adam kidnappade. de vart gissla till ett rån men båda fick tag på ett vapen så dem sköt ner alla rånare. Både adam och denns fick 9 månader i fängelset pga vapenbrott. Nu är adam och Abdi ute och dem har planerat att bli kriminella istälet och sälja stora mängder droger, vapen och gå med i ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklade scenarion som innehåller rolig rp och seriösa scenarion vilketk ommer leda till att folk på server kommer ha det roligt när dme rpar med mig elelr stöter på mig ingame då jag e seriös rollspelare och tolererar ingne lall då jag inte tycket att lagg ska ske på en server för att det förstör serverns rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så båda har roligt i ett scenario så båda har chansen att vinna och ha roligt i rp världen blir inte roligt om bara du har kul och vinner och inte motpartnern så är viktikgt att båda har kul

Hur hittade du Unive? server listan och mina vänner kör här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka