Nekad Hamodii | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muddi

Icke Medlem
Meddelanden
589
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Enhörning Advokatbyrå

Vad heter du IRL? Hamodi issa

Vad heter du på discord? Muddi#6320

Hur gammal är du? 15 år/2007

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat snart ett år men har varit medlem i 7 månader och i timmar så har jag 1500 timmar

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att vara mycket aktiv samt kommer jag att skapa roliga scenarion, jag kommer att försöka göra bra scenarion för både polisen, Enhörning Advokatbyrå, de kriminella och vanliga medlemar. Det kommer att vara ett jobb folk känner till och känner glädje när de hör om oss. Detta jobbet kommer att bli öppen för folk som söker jobb för att de även ska kunna ha något att jobba med och rpa med istället för att åka runt på piren och stå under hela tiden de rpar De kan istället hjälpa till att föra upp dehär jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Polis samt polisrekryterare. Jag har även jobbat inom securitas. Har lärt mig lagar från polisen, rättigheter osv.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne iprincip varje dag när jag är hemma. Men för att vara exkat så kommer jag vara inne mellan tiderna
15:00 till
23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, denna ansökan är för scenariorna jag kan göra samt att utveckla min och andras rollspel., inte för att få makt ingame eller roller.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej skulle heller aldrig göra, unive har en utvecklad rp gömfört med andra, unives rp kan alltid förbättras. Om jag hade förlorat mitt medlemskap hade jag inte börjat en annan server. För jag vet att det inte kommer vara likadant, rpn, personera, staffteamet.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka