Nekad Hamodii | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muddi

Icke Medlem
Meddelanden
589
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198924200449/

Ditt Hex-ID: steam:110000139747a01

Vad är din discord tagg? Muddi#1832

Vem var det som bannade dig? Knas

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: suntförnuft (kör genom stan i 300) . powergamming Går ut om: 1 dagar 23 timmar 46 minuter Placerad av: ^1 Knas

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde fort i stan vilket jag fattar ser konstigt ut och det är inte vad man hade gjort i verkligheten. Därför bannar staffen mig för det inte ser bra ut för de när de speccar attr se en bil köra snabbare än vanligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade nyligen gått ig och satt vc. Jag snackade med en kompis som var 12had så jag spelade själv och hade inget bättre för mig än att köra runt för jag älskar bilar. Jag kör i ungefär 3-4 minuter sen blev jag banand för suntförnuft och powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var ju dåligt att jag körde snabbt men jag kunde ha fått mildare ban för vad jag vet så ska man lära sig av en ban men jag tycker att 2 dagar var lite för mycket men de beror ju helt på vad staffen tycker. Där ska det ju vara ban men jag tänkte seriöst inte på vad jag gjorde, jag körde bara runt och snackade. så nej inte felaktig för jag körde för snabbt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny på unive, visste jag inget om regler och visste inte hur man rpa. Jga hde direkt ingen som visade mig hur man skulle rpa och hur jag skulle bli medlem osv. Det tog mig en bra tid att förstå rp och efter jag blev medlem så fattade jag vad alla regler betydde och hur man ska följa de. Jag har blivit bannad för halv ooc, lall, och fler reglebrott som jag lärde mig av genom att ha blivit bannad ett bra antal gånger och så har jag varit sv och staff så jag vet hur reglerna är och hur de ska följas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha kört långsammare, jag hade ingen stress till något jag bara körde runt och på mitt klipp så märker man att jag blev chockad och jag märkte att jag hade kört fort efter att jag blev bannad. Jag hade även kunnat vara på piren för jag var själv men jag gillar inte att vara där det är mycket lall och inget för mig där. Jag ångrar mig verkligen. Fortkörning man sig av snabbt då man bara kan ändra på hur fort man kör.

Klippet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/vuYXwuXE3RZS8/d1337A5pRwuc?invite=cr-MSx5MW0sNjQ2NjgzMDcs

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att tänka innan jag gör något vilket i detta fallet borde jag ha tänkt innan jag körde bilen. Det kommer att underlätta massa saker för då hinner jag tänka igen det jag gör och förstå ifall jag gjort eller gör något som inte effekterar servern på ett bra sätt och ändrar det jag gör omgående.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du körde vid troget i 300km i timmen och så rpade du ej på skador när du körde in i saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka