Nekad Hamodi147 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamodi147

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Haji

Vad är ditt discord namn? Hamodi

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Moe Lid som är född år 1980 och är ny flyttad till staden. Han har inga föräldrar, Moes intresse är att skaffa företag och bli rik. Hans drömjobb jobb är fastighetsmäklare samt har erfarenheter inom sälj. Moes farsa tvingade honom att bli civilingenjör vilket han aldrig gillade men han blev vann till slut.
Moe har kunskaper och erfarenheter inom bilar och programering, för att när han var lite så ville han göra sitt eget bil märke. Moes familj dog i kriget och har inga vänner tyvärr, men han hoppas på att hitta nya trevliga vänner.
Moe tycker om och köra bil det som att dricka vatten för honom och han har vunnit 5 år i rad inom bil race formula 1.
Moe är snäll och är trevlig person med bemotande, han är social och har bra personligt.
Han är 42 år gammal och fortforande ser ut som en 25 årig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att enbart spela efter att bygga upp sin egen status och karaktär utan att bidra till serverns rp eller att utveckla sin karaktärs story. Jag har kunskaper inom programering och webbutveckling som kan hjälpa och utveckla servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara vinna en senario, men man kan göra en bättre och roligare senario, tex att man stannar om man är jagad av snuten att man stannar så båda ska ha kul när man gör det så skapar det ett roligt scenario. Ett bra scenario kan vara också att man kanske kidnappar någon och gör ett långt scenario och inte dödar personen det första man gör.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: När man dödar en person utan ett giltigt scenario COMBAT LOGGING: När man loggar ut för att undvika ett scenario. VDM: när man dödar personer med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har även erfarenhet från tidigare GTA Role Play-servrar där jag haft möjlighet att utforska och bidra till rika spelvärldar genom mina unika karaktärer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mitt mål på er server är inte bara att dyka djupare in i rollspelandets konst utan också att bidra till en levande, dynamisk värld där alla spelares berättelser vävs samman på ett meningsfullt sätt.

Nekad, utveckla din personbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär."
Du kan ansöka igen om 24 timmar.
Tips - Beskriv lite mer om personlighet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka